Skip to main content

در زمانی که کرونا گلوی کره

در زمانی که کرونا گلوی کره
Anonymous
عنوان مقاله:
حکومت اسلامی فارس

در زمانی که کرونا گلوی کره زمین را می فشارد همه سعی می کنند به همدیگر کمک کنند یا حداقل مزاحمت درست نکنند
کرد های کولی هندی تبار در ترکیه بمب منفجر می کنند تا در خلوت اخبار های جنگ و سیاست بچشم بیایند و خودشان را مطرح کنند . و گرنه در بیابان لوله گاز را منفجر کردن چه دست آورد سیاسی و جنگی دارد؟ یک چوپان که در آن اطراف گوسفند می چراند او هم می تواند در بیابان آن لوله گاز را منفجر کند.
ترکیه که اجازه داده در سرزمینش ساکن شوی برایتان شناسنامه و پاسپورت داده در صورتی که می توانست مثل سوریه به کردها هیچ چیز ندهد.
سرزمین تاریخی تورک ها را که بیش از هزار سال در آن فقط حکومت کرده اند فارس ها اشغال کرده اند ولی هنوز ما تورک ها سعی می کنیم آنها را متمدنانه از سرزمین خود اخراج کنیم و بمبی برای آنها منفجر نکرده ایم
اما این کردهای هندی تبار هستند که خود را به منطقه و ترکیه تحمیل کرده اند .

مطمعنا ترکیه برای کردها که مثل علف هرز می مانند و جز مزاحمت هیچ سودی ندارند فکری اساسی خواهند کرد.
اینکه یک عده از هند بعنوان برده یا مزدور انگلیس بیایند در کشورت ساکن شوند بعدا بمب منفجر کنند. ترور کنند. مواد مخدر به کشور وارد کنند. با کشور های اجنبی علیه تو فعالیت کنند وووو دیگر برای ترکیه نباید قابل قبول باشد به هیچ وجه.
در واقع در جنگ جهانی اول هم این کردها بوده اند که ارمنی ها را هنگام مهاجرت به عراق و سوریه در گردنه ها لخت می کردند و تجاوز می کردند و در صورت مقاومت ارمنی ها آنها را می کشتند. ارمنی ها همه اینها را می دانند.
ترکیه آنها را اخراج کن . آنها را حذف کن . آنها را از سرزمینت پاکسازی کن. و مهاجر از سایر مناطق جهان به جای آنها در آن مناطق ساکن کن. و گرنه در آینده بیشتر از این برای ترکیه مشکل درست خواهند کرد.