Skip to main content

نه تنها مردم ایران بلکه مردم

نه تنها مردم ایران بلکه مردم
Anonymous
عنوان مقاله:
دین اجباری ویا دروغ لا اکراهه..

نه تنها مردم ایران بلکه مردم خاورمیانه بویژه مردم ازربایجان باید

به گذشته دینی خود نگاهی انتقادی داشته باشند و از دین وارداتی ترکان عثمانی فاصله گرفته و انرا طرد کنند .مردم باید بدانند اگر قزلباشان ترک نبودند ما جریانی بنام شیعه ویا مرده پرستان و حاکمان ترک نداشتیم.
دین شیعه شاه اسماعیل در مقایسه با دیگر ادیان از نظر خرافات در درجه نخست قرار دارد .این خرافات تا این اندازه در دیر باورها وجود ندارد .کافی است سطح تحصل را فقط در ارمنستان با قفقاز مقایسه شود .ارامنه از سطح دانش بیشتری برخوردار هستند . مقصر مردم تبریز نیستند بلکه باورهای دینی می‌باشند که بر ذهن مردم حاکم هستند.در کشور ژاپن جشنی وجود دارد که الت تناسلی مورد ستایش قرار میگیرد در حالیکه در دین شیعه سخن با نامحرم گناه محسوب میشود .گاو پرستان هند خدای خود را به چشم می‌بینند در دین شیعه باور به خدای نادیده وامامی با عمر هزارساله هزارساله از ایمان است .در باور بهایی زن و مرد حقوق یکسان دارند در شیعه شاه اسماعیل زن نیمی از حقوق مرد و به اندازه بیضه چپ مرد ارزش دارد .امروز نسل نوین باید علیه نادانی و باور پوچ پدران خود به دین اسلام و تشیع که ایران را از شاهراه ترقی و تمدن به بیراهه برد قیام کنند .
نتیجه باور های خرافی و چشم بسته تا کنون به قیمت از دست رفتن سرزمین های ایرانی و خروج هزاران تن طلا به مردم گرسنه عرب شده است .ایا شما داوری دیگری از تار یخ اسلام دارید؟