Skip to main content

بی بی سی فارسی صدا و سیمای

بی بی سی فارسی صدا و سیمای
Anonymous
عنوان مقاله:
حکومت اسلامی فارس

بی بی سی فارسی صدا و سیمای حکومت اسلامی فارس در خبری گفت

فوری فوری فوری . مستر ارکستر رئیس حزب کارگر بریتانیا شد. اخه فلان فلان این چه ربطی چه ارزشی به ایران و ایرانی دارد؟

بی بی سی فارسی صدا و سیمای حکومت اسلامی گفت . کرونا در جهان . کاهش شیوع در اسپانیا. ایتالیا. آلمان. امیدواری در آمریکا. اما چند سطر پائین تر می گوید . کرونا در ترکیه . شیوع پرشتاب و پزشگان شاکی از دولت .افزایش کشته ها ووو.

راستی کسی دیده رسانه های فارس ها در داخل و خارج و رسانه های فارس زبان کشور های اجنبی به اندازه یک سوم اخبار کرونای ترکیه یا خبر های منفی ترکیه از کرونای روسیه بگویند؟

این جناب دنیز ایشجی که توسط فارس ها نه اسیمیله بلکه مثل سیب زمینی له شده است می گوید پان تورک ها تبلیغ ضد روسی می کنند. یکی این جناب را از خواب غار اصحاف کهف بیدار کند و بگوید آن شوروی سوسیالیستی تمام شده
و الان روسیه پوتین توسط مافیایی اداره می شود که در برابر آنها صد رحمت به امپریالیسم آمریکا.
طرف حتی نمی تواند حق خود را از بقالی سر گوچه بگیرد اما !

جنابی که اسم تبریزی و ستاره سرخ برای خودت انتخاب کرده ای . آنقدر از رو نرفتی تا اینکه سایت مجبور شد تغییراتی بدهد تا بلکه رویت را کم کند واقعا متوجه نمی شوی؟ حالا هی کامنت های طولانی و تکراری بگذار.

در روسیه پنج نفر زیر سایه بان صحبت می کردند و یک نفر که در بالا بود بخاطر بلند بلند حرف زدن اینها هر پنج نفر را درجا می کشد. از این اتفاقات در روسیه زیاد است حالا اگر پای روسیه پوتین به خاورمیانه باز شود ببنید چه فاجعه ای روخ می دهد.

ایتالیا از کشور ها کمک دارو و پزشک خواسته بود روسیه دارو ها را به امریکا فرستاد برای ایتالیا سرباز فرستاد :)
نمی دانم شاید بخاطر ندادن موشک پاتریوت توسط امریکا به ترکیه خواسته از امریکا تشکر کند .