Skip to main content

جناب شیرین بیانی!- رهبر

جناب شیرین بیانی!- رهبر
Anonymous

جناب شیرین بیانی!- رهبر دروغین ان رضا پهلوی، و شهرام همایون، از چپهایی مانند حشمت رئیسی و علی جوادی، در رسانه هایشان مشاوره میگیرند ،و تو مزدور نادان اینجا آدرس غلط میدهی و چپ را در کنار پان ترک

تجزیه طلب قرارمیدهی ؟ ! تو خودت ترک قشقایی هستی، چون الان بعد از 3 سال چرند نویسی علیه چپ و مجاهد و اپوزیسیون در این صفحه، تازه شروع گردی اینجا اسمی هم از تجزیه طلب آذری ببری! چرا در طول 3 سال گذاشته تنها ماموریت ات سم پاشی علیه اپوزیسیون و مجاهد و چپ بوده و نه علیه هم قومی هایت ؟ !- مردک ! تو ماموریت تخریب داری در این صفحه !
اگر شما شاه اللهی ها، و بازماندههای ساواک ،شعور سیاسی داشتید ، و وطن پرست بودید، که ایران را به آخوندها نمی دادید و فرار کنید ! ، و یا امثال تو ،بعد از دهها سال همکاری با آخوندها، حالا به کشورهای اسکاندیناوی بیاید و آدرس غلط علیه چپ و مجاهد و فدایی و توده ای و اپوزیسیون بدهد ،و در پیج های مجازی اش برای همجنسگرایی و سکس گروهی و سکس خانوادگی تبلیغ کند !!
مردک دیوانه نادان مامور ترسو ! - تو حتی شاه اللهی هم نیستی، چون علیه خط رضا پهلوی؛ ولی برای اهداف ساواک منهدم شده و سازمان سیا کار میکنی. به این دلیل عکس اجمد حراستی را مانند امید دانا ،در بالای فیس بوک و وبلاگ ات گذاشته بودی، و بارها اینجا با اسامی مستعار شیرین بیانی، از جنایت های ساواک در این صفحه دفاع کردی !