Skip to main content

سرری ثریا اوندر، کیست؟

سرری ثریا اوندر، کیست؟
Anonymous

سرری ثریا اوندر، کیست؟
طبق رسانه های داخلی ترکیه، او از عوامل سرویس های غرب، است.
گویا از حامیان تروریسم کورد توصیف شده است.
در مصاحبه های اینترنی میگوید؛ اگر خاک ترکیه به ترکها تعلق دارد،

درختهایش مربوط به یونان است. منظورش اینست؛
به توصیه سروران پشت پرده اش، موجودیت ترکها را در ترکیه انکار میکند.
او با ارتباط دادن خود به یونان، اکراد هندی تبار را مالک خاورمیانه میداند، ادعای سخیفش بینندگان را بخنده میفکند.
در صورتیکه یادش رقته است، که اجداد هندی تبارش، که زیر سلطه و سیطره "ماهاراجای" هندی بردگی میکردند، و فئودالهای هندی از زنان و دخترانشان بهره جنسی میبردند، برای نجات از جهنم هندوستان، به افغانستان روی گذاشتند،
پس از مدتی سرگردانی در بیابانهای پامیر، توسط پادشاهان تورک که از مناطق خاورمیانه تا آسیای مرکزی حکمرانی میکردند، به جغرافیای ممالک محروسه ایران آورده شدند. تا برای نوکری و اشتغال در طویله ها، در مستراح های عمومی مشغول خدمت شوند.
اینان اگر کوچکترین آگاهی از تاریخ ترکان داشتند، و اگر میدانستند که ترکان صاحبان اصلی خاورمیانه اند، مغزشان سوت میکشید.
اگر می توانستند تصورکنند که ترکها، مخصوصا تورکهای آزربایجان که از پانزده هزار سال قبل، در مناطق خاورمیانه، سرزمین آنادولو ترکیه، آزربایجان امروزی، همچنین مناطق آسیای مرکزی، بخشی از اروپای شرقی، جزیره کریمه، بلغارستان، بالکان، مجارستان، مولداوی... و امثالهم سکونت داشته اند، و هنوز هم دارند، از فرط تعجب دهنشان باز می ماند.
در واقع اساطیر"قارقیمیش"یا "قارغانمیش" یعنی (نفرین شده) یا داستان "گلگمیش" که داستان اساطیری انسان تورک است،که دنبال نوشداروی عمر جاودانگی در دریای خزر است، و از "مزو پتامیا" برای یافتن درمان زندگی ابدی به طرف کرانه های خزر روی می نهد، در واقع این داستان اساطیری تاریخ سکونت ترکان در خاورمیانه را به روشنی به تصویر میکشد.

از این جهت، نادانی، بیخردی و سخن پراکنی های عناصری مثل "سرری ثریا اوندر" چیزی را در منطقه تغییر نمی دهد.
اکنون سوال این است، اگر جمال و افرادی مثل او، در ماهیت اتنیکی "سرری ثریا اوندر" شک میکنند، هدفشان از این کار چیست؟
"سرری ثریا اوندر" که یک کورد است، کسی که نان شکم خود را تا دیروز به سختی در می آورد، بطریق جریانات سرّی، عضو حزب Hdp شده، چندان طول نکشید سر از مجلس ملی ترکیه در آورد.
وقتی دید مصونیت سیاسی دارد، بطور گستاخانه در ملا عام شروع کرد به فعالیت علیه دولت و مردم ترکیه.
تا آنجا پیش رفت که با گستاخی میگفت، تورکها در ترکیه مهمان هستند. دولت ترکیه نیز، دمش را گرفته از مجلس کنار گذاشت.
بعد که روشن شد علیه امنیت ملی، با گروههای تروریستی پکک ارتباط تنگاتنگی دارد. از طریق مراجع قضائی تحت پیگرد قانونی قرار گرفته مجرم شناخته شد.
او در اول ماهیت اتنیکی خود را از مطبوعات پنهان میکرد، شایع شده بود؛ ارمنی یا ترکمن است. بعد معلوم شد، با آن لهجه غلیظ کوردی نمی تواند ترکمن باشد.
از نفرت پراکنی های او علیه دولت ترکیه، مصاحبه های مختلفی در صفحات اینترنت موجود است. در یکی از گرد همائی های مجلس ملی ترکیه، تصویر او با صلاح الدین دمیر تاش دید میشود.
در این تصویر او در حالیکه به گوش صلاح الدین دمیرتاش، رهبر مجرم Hdp، چیزی پچ پچ میکند، دیده میشود.
لازم به ذکر است که صلاح الدین دمیرتاش کورد، همان کسی است که توسط سرویسهای مخفی غرب هدایت میشود. او مسئول و مجری برنامه های تبلیغاتی برای پکک در ترکیه است.
او کسی است که به علت ارتباط و حمایت از تروریستهای کورد، مجرم شناخته شده، از طرف دادگاه عالی ترکیه، به حبس محکوم شده است.. ادامه دارد.