Skip to main content

در ضمن"آقای آشچی" بارها در

در ضمن"آقای آشچی" بارها در
Anonymous

در ضمن"آقای آشچی" بارها در کامنتهای تسلسلی اش
بعنوان پند و اندر بمردم آزربایجان، میفرماید؛
"مردم آزربایجان میتوانند از اکراد سیاست و تجربه بیاموزند" پایان نقل قول.
گویا از نظر آقای آشچی،

نه تنها آقای "سرری ثریا اوندر" بلکه حتا " آقای احمد شیک" به سازمان Hdp پیوسته اند، تا برای کوردها فعالیت کنند. تا به گفته وی، سیاست دوستی تورک و کورد را فراهم آورند.
اکنون برای همه ما، این موضوع مورد سوال است که آیا آقای آشچی ساده لوح است؟ یا دیگران را ساده لوح بحساب میآورد؟
او چرا حقیقت را بمردم نمی گوید؟
بقول معروف؛ کسی که حقیقت را نمی داند احمق، کسی آن را میداند و از مردم پنهان میکند جنایتکار است.

آقای "احمد شیک" بعنوان چهره ادبی در ترکیه، که آقای آشچی ادعای عضویت او در سازمان تروریستی Hdp را دارد، در واقع درسال 1918 بطور امتحان به آن حزب پیوست اما پس از مدت کوتاهی آن حزب را ترک گفت. او علت بیرون آمدن از Hdp را، عدم دمکراسی و دیکتاتوری رهبری آن عنوان نمود.

آقای احمد شیک در این خصوص در صحفه تویتری، نظر خود را منتشر کرده است. کسانیکه علاقه مند به این موضوع هستند، میتوانند با نوشتن نام وی در ماشین جستجوگر گوگول،نظرات وی در خصوص عملکرد رهبران Hdp را در صفحه تویتری وی مطالعه نمایند.
اکنون سئوال اینست؛ آیا واقعا، کسی قسم حضرت عباس را قبول میکند، در حالیکه دم خروس از توبره بیرون زده است؟

اینجانب در فرصت مقتضی نظر خود را در خصوص کامنتهای تسلسلی آقای آشچی، در حمایت بی جا، از عملکرد بهزاد کریمی ارمنی، همچنین نسبت به مسائل داخلی ترکیه بیان خواهم داشت. فعلا به جهت نبود وقت، مقدور نشد،
اما در وقت مناسب بطور مبسوط بدان اشاره خواهم کرد، تا پاره ای واقعیتهای موجود در خصوص مسائل داخلی ترکیه، و ماهیت ضد تورکی بهزاد کریمی، همچنین ماهیت عناصری مثل "سرری ثریا اوندر" برای خوانندگان روشن شود.
تا افرادی مثل آقای آشچی با تبدیل شدن به بلندگوی تبلیغاتی حزب Hdp و پکک که بعنوان دشمنان قسم خورده مردم تورک و ترکیه، فعالیت میکنند، از این پس، با طرح اخبار و ادعا های نادرست، در خصوص مسائل داخلی ترکیه، برای خوش رقصی و خود شیرینی نزد پانفارسیسم، خوانندگان را احمق و ساده لوح بحساب نیاورد... ادامه دارد.