Skip to main content

.

.
مرحوم مسؤل سابق کامنتهای ایران گلوبال

خداوند رحمان رحیم همه شما را به عذاب الیم و آتش جهنم سوزانش دچار بفرماید که مرا از کار و زندگی انداختید و به بهشت ایران گلوبال کشاندید. آمین!
جناب کردی ببخشید که من کله خراب منظور شما را درست متوجه نشدم و فکر کردم منظورتان تبادل نظر صاحبنظران از طریق کامنت‌هاست.
اگر درست متوجه شده باشم منظور شما اصلا کامنت نیست بلکه اظهار نظر درست و حسابی بر سر مسائل مهم مملکتی و جهانی و تبادل آنها با همدیگر است. خوب چه بهتر. ولی چرا یک فراخوان با امضای چند هزار نفر از صاحبنظران صادر نمی‌فرمایید تا صاحبنظران بیایند و در ایرانگلوبال مقالات مفصل بنویسند و بعد هم با مقالات مفصل جواب آن مقالات را بدهند و هر صاحبنظری به حساب نظر صاحبنظر دیگر برسد؟ آنوقت کار این کیانوش بیچاره را هم راحت می‌کنید و دیگر پاسخگوی فحاشی‌های صاحبنظران نمی‌شود و راحت لم می‌دهد و منبع خوبی هم برایش پیدا می‌شود تا تلویزیونش را به کار اندازد و مرتب مصاحبه کند.

و اما اگر منظورتان مقاله نیست و فقط و فقط اظهار نظرات در حد و اندازه کامنت است ولی در یک صفحه جداگانه، فکر می‌کنم اگر مسؤل فنی سایت عصبانی نشود، یک امر عملی است و نباید زیاد مشکل باشد. یک صفحه درست می‌کند و صاحبنظران محترم و محترمه هر وقت خواستند در آنجا را باز می‌کنند و مشغول می‌شوند به سیاه کردن تخته سفید.
تنها دو کار می‌ماند و آنها به این ترتیبند که اول این کیانوش بخت برگشته با مسول فنی صحبت فرماید تا این صفحه را درست کند. البته بر ما معلوم و آشکار و مبرهن است که اگر مسول فنی در آن روز از دنده چپ بلند شده باشد می‌گوید نه، اگر از دنده راست بلند شده باشد می‌گوید باشد و اگر از هیچ دنده‌ای بلند نشده باشد اصلا جواب کیانوش خان را هم نمی دهد.
دومین کاری که می‌ماند این است که کیانوش بخت برگشته، مسول کامنت‌ها را راضی کند و یا یک نفر دیگر را ییدا کند برای کنترل این صفحه تا اگر صاحبنظران محترم و محترمه نظرات چاله میدانی داشته باشند، فورا بر سرشان بکوبد و از میدان به درشان کند.
حالا حتما کیانوش خان شروع می‌کند به نظرخواهی و آخر سر هم به نتیجه نظرخواهی اهمیتی نمی‌دهد و کار خودش را می‌کند و یا اینکه اصلا این مساله را زیر سبیلی رد می‌کند و صدایش را هم در نمی‌آورد و یا اصلا یادش می‌رود که چنین پیشنهاداتی شده است.
منتظر بمانید تا ببینید که چه می‌شود.