Skip to main content

به‌به ژنرال کیانوش خان جنگی،

به‌به ژنرال کیانوش خان جنگی،
مرحوم مسؤل سابق کامنتهای ایران گلوبال

به‌به ژنرال کیانوش خان جنگی، دموکرات اعظمی که تا به حال دمکراسی را از جمله در آزادی فحاشی می‌دانست و حالا انگار که از دمکراسی‌اش رویگردان شده است!!!
کیانوش خان از چه چیزی خوشت آمد و به دلت نشست؟ نوشته جناب «مسئول کامنت ها» یا فحش دادن کامنت‌نویسان؟
تاریخ تحریف شده کامنت‌ها (به توضیح تفصیلی من در این باره نگاه کنید که در پانوشت خواهم نوشت) را نوشتی و دست آخر حکم صادر فرمودی که «اکنون تقریبا همه ی مسئولین سایت به این نتیجه رسیدند که تنها کسانی اجازه دارند که نظر دهند که صاحب اکانت باشند . این اخرین گزینه ما برای کامنت گذاری و نظر دهی است و کسانی هم که علاقه ای نداشته باشند که پای مقاله شان کامنت گذاشته شود به من اطلاع دهند ؛ حتما هم رعایت خواهد شد وبخش نظردهی را مسدود می کنیم».
اولا که نگفتی «تقریبا همه ی مسئولین سایت» یعنی چه؟ این «تقریبا» خیلی خطرناک است. آن قسمت «تقریبا» این حکم شما را وتو خواهد کرد؟

این حکم شما از کی جاری خواهد شد؟ چرا در پرده و لفافه حرف می‌زنی؟ مگر دمکرات نیستی؟ (منظورم عضو فرقه دمکرات نیست البته). یک دفعه تصمیم بگیر و تمام کن، به جهنم السافلین که مسئولین سایت چه فکر می‌کنند و چه تصمیمی می‌گیرند؟ اصل این است که خان بفرماید.
تصمیمت را بگیر و به مسئول فنی هم دستور بده که سریعا دروازه کامنت نویسی را برای نامحرمان ببندد و فقط برای صاحبان اکانت باز کند. باور کن خود این کار، تا مواد و ابزار آن فراهم شود دو سه سالی طول می‌کشد. بابا زود باش دیگه چقدر لفتش می‌دی!!!
---
پانوشت: توضیح واضحات:
جناب کیانوش خان جنگی تاریخ مسئولین کامنت را تحریف فرموده‌اند. به دست‌های قلم شده حضرت عباس قسم که من بیشتر از یک سال دوام آوردم. البته می‌خواستم مادام‌العمر در این مسؤلیت باقی بمانم ولی همین جناب کیانوش خان جنگی هی به من فرمان دادند که بگذارفلان کامنت نویس هرچه می‌خواهد بنویسد و بهمان کامنت‌نویس را بلوک نکن و... و دست آخر مرا از کار بی‌کار کرد و از بهشت ایرانگلوبال به جهنم خدا انداخت و من هم الان اینجا دارم حسابی حال می‌کنم، جای همگی خالی!