Skip to main content

دوستان!

دوستان!
Anonymous

دوستان!
وقتی تبریزی ستاره دار داشناک ارمنی،از صفحه ایرانگلوبال غایب میشود، در واقع جائی نمیرود، 98 درصد کامنتهای ضد آزربایجانی که با نام "حسن" و "حسین" و "بایرام"... و امثالهم که در اینجا علیه

مردم آزربایجان منتشرمیشوند، و شب و روز نفرت پراکنی میکنند، همان تبریزی ستاره دار ارمنی است. او این روزها خیلی فعال است.
اگر جناب توکلی بخش"صفحه شما" را مسدود کند،
نان "جمال فحاش" و نان "ارمنی ستاره دار داشناک تبریزی" آجر خواهد شد.
خدا به دادشان برسد. از آن پس برای رفع نفرت پراکنی و تخلیه انرژی منفی خود، باید به روانپزشک مراجعه کنند.
در ضمن چون "نیکول پریشانیان" رهبر تروریست ارمنستان سوراخ موش را اجاره کرده، از این جهت گستاخی تبریزی ستاره دار نیز مثل "جمال فحاش"کمی فروکش کرده است. رویش نمی شود، زیر شعار کمونیسم تک میهنی، کامسامول جهان وطنی، از رژیم تروریست "نیکول پریشانیان" حمایت کند.
از این سبب مجبور به استفاده از اسامی حسن و حسین، و بایرام... و غیره میشود.
در ضمن خبری بدی برای جمال بگوش میرسد:
صدها نفر از تروریستهای پ ک ک که برای حمایت از رژیم تروریست ارمنستان به جهبه رفته بودند، به هلاکت رسیده اند.
در گزارشهای ویده ئوئی از خط مقدم جبهه،به عیان دیده میشود، که رژیم آخوندی ایران علاوه بر تامین لباس و غذای ارتش ارمنستان،
کامیونهای حامل تجهیزات نظامی از قبیل توپ و تانک، و راکت های مختلف را از طریق مرز شمالی " نوردوز" برای رژیم اشغالگر و تروریست ارمنی ارسال میکند، تمام این تجهیزات در پایگاههای ترک شده از طرف ارمنستان، بطور آشکار بچشم میخورد.
لازم به یاد آوریست که رژیم ایران صدها تن سیمان کارخانه "صوفیان تبریز" را برای ایجاد استحکامات به ارمنستان اشغالگر میفرستد. سیمانی که برای ایجاد خانه های مسکونی برای مردم زلزله زده آزربایجان باید صرف شود، با تاسف برای رژیم تروریست ارمنستان فرستاده میشود.
رژیم اشغالگری که با همیاری امپریالیسم فرانسه و روسیه، با کمکهای رژیم فارس آخوندی کمر به نابودی مردم آزربایجان بسته است. مثل سگ هار به جان منطقه، بجان مردم آزربایجان افتاده است.
اکنون باید از چپ های فارسپرست و حل شده آزربایجان در میان تشکیلاتهای پانفارسیسم، این سوال را پرسید؛ آیا پانفارسیسم! با چنین رفتار خصمانه اش!، آیا دوست مردم آزربایجان است؟ اگر نیست چرا به تشکیلات آنها دخیل بسته اند؟