Skip to main content

سالام اليكيم

سالام اليكيم
Anonymous
عنوان مقاله:
خاک وسرزمینهای قره باغ را از آنها جدا سازند.

سالام اليكيم
https://t.me/Galajayinyolu/6364
«دام وتله ی»خطرناک«ایرانشهری هاو پان فارسها»برای جمهوری اسلامی

طاهر نقوی
چند خبر غیر رسمی ویک نتیجه ی رسمی
1_اظهارات«شیخ صبحی الطفیلی دبیر کل

1_اظهارات«شیخ صبحی الطفیلی دبیر کل سابق حزب الله لبنان»به وزیر امور خارجه وقت ایران‌؛
چرا جانب آزربایجان را که شیعه و مظلوم وخویشاوند ایرانی ها هستند را نمی گیرید؟
وزیر امورخارجه وقت ایران در زمان جنگ قاراباغ به من گفت ما از ارمنستان حمایت می کنیم چون ارمنستان سدی در میان تورکیه و آزربایجان و کشورهای تورک است!!
2_مصاحبه های امثال«مازیار شکوری» در روزنامه ی مستقل در داخل کشور تا «علیرضا نوری‌زاده ها و امید داناهای» خارج نشین و توهین خبرگزاری«خبر فوری» به ائمه ی جمعه ی استان‌های ترک نشین کشور و تشویق دولت در حمایت از ارمنستان وحمله به جمهوری آذربایجان!
3_حمل خودروهای کاماز روسی از خاک وطن وگمرک نوردوز به ارمنستان!!!
4_ضرب وشتم ودستگیری حامیان شیعیان قره باغ و ملت آزربايجان در اکثر شهرهای ترک نشین کشور در حالیکه از تظاهرات ارامنه علیه ترکها در تهران حمایت رسمی می‌شود!
5_تشکر همسر پاشینیان از دولت ایران بخاطر حمایت‌های نظامی و پزشکی!!!
6_دعوت از پاشینیان به ایران در سالروز کشتار خوجالی و تدارک دیدار پاشینیان با ارامنه ی ایران ونصب پلاکارد«قره باغ خاک ارمنستان است» در باشگاه آرارات...
در حالیکه در طول چهل سال عمر نظام جمهوری اسلامی ایران هیچ دیدار مردمی بین شهروندان ترک کشور با رهبران کشورهای برادر و دوست ترک همسایه انجام نمی‌گیرد وحتی یک دیدار اردوغان از تبریز لغو گردید
در خاطرات هاشمی رفسنجانی نیز آمده است که با خواسته ی حیدر علی اف برای سفر به تبریز مخالفت کردیم وشخصا رهبری را به این امر متقاعد کردم!
7_اعلام بی طرفی وزارت امور خارجه ایران در جنگ اخیر قره باغ در شرایطی که این امر با آرمان‌های انقلاب اسلامی و آرمانهای رهبران ایران در حمایت از شیعیان ومسلمانان جهان در تضاد آشکار است!
8_اظهارات سابق علی مطهری در رابطه با حمایت دولت وقت ایران از دولت ارمنستان در جنگ قره باغ آنهم بخاطر ملاحظات قومی!!!
به مصادیق از این جنس بسیار می‌شود اشاره نمود که بخاطر شرایط حساس کشور و مراعات امنیت ملی وهمچنین جو متشنج جامعه از ذکر آنها خودداری می‌گردد.
اگر تبعیضات اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی و اجتماعی و سیاسی ملی وقومی چندین دهه ی اخیر مثل ممنوعیت تدریس زبان ترکی در مدارس و نبود شبکه های تلویزیونی ورادیویی و نشریات ومطبوعات سراسری به زبان ترکی و...به مطالب فوق اضافه کنیم به این نتیجه می‌رسیم که جریان غالبی در کشور هست که با نگاه پان فارسیستی وایرانشهری سعی دارد بر خلاف جریان آب حرکت نماید و حاکمیت جمهوری اسلامی ایران را رسما در مقابل 50 میلیون شهروند ترک کشور قرار دهد!
نظام از تقابل با فعالان مدنی ترک هیچ نفعی نخواهد برد!
تیر خلاص آزربايجان بر شقیقه ی نظام پهلوی در بهمن 56 نباید فراموش گردد!
شهروندان ترک فریب شعارهای بزک شده ی امثال ربع پهلوی و حسن شریعتمداری ها را نخورد اما ظاهرا برخی رهبران جمهوری اسلامی فریب پان ایرانیست ها وایرانشهری ها را خورده اندو متأسفانه در حال رویارویی با شهروندان ترک کشور هستند!
اگر«در زمان اشغال قره باغ»دولت وقت ایران کنار ارمنستان ایستاد!دیگر امروز در «زمان آزاد سازی قره باغ» امکان حضور در کنار ارمنستان ممکن ومقدور نیست!
شهروندان ترک در ایران به هیچ قیمتی حتی به قیمت جانشان اذن حمایت از دولت ارمنستان به هر بهانه ای را به سیاست پیشگان کشور نخواهند داد.
رهبران جمهوری اسلامی ایران باید بداند که با جیره خوارِ ترکیه و جمهوری آزربایجان و پانترک نامیدن حامیان شیعیان قره باغ وملت آزربایجان نمی‌توانند بر حمایت خود از ارمنستان مشروعیت ببخشند.
متأسفانه تاکنون بازیگردانان پانفارس وایرانشهری در رودر رو قرار دادن حاکمیت در مقابل مطالبات مشروع شهروندان ترک کشور موفق عمل نموده اند!
بلاشک این رفتارهای دولتمردان ایرانشهری از سوی شهروندان ترک ایران بی پاسخ نخواهد ماند!
نباید فراموش کرد که با باتوم واسلحه و تفنگ و فشنگ نمی‌شود 50 میلیون شهروند ترک را سرکوب کرد.
حال انتخاب با عقلای نظام هست می‌تواند از این بمب‌ها بر علیه سلطنت طلبان ودفاع از وطن استفاده کنند یا برعلیه خود نظام...
انتخاب با سران نظام است
آنها می‌توانند با تکیه بر قوانین بین المللی و قانون ملی وشرع مقدس اسلام و همچنین باتکیه بر رای ونظر اکثر شهروندان شیعه ومسلمان وترک کشور در کنار ملت آزربایجان وشیعیان مظلوم قره باغ بایستند!
سران نظام حتی درصورت اختلاف نظر با رهبران کشورهای همسایه باید حساب ملت‌ شیعه ی آزربايجان و خاک وسرزمینهای