Skip to main content

سالام اليكيم

سالام اليكيم
Anonymous

سالام اليكيم
خبر ویژه آراز نیوز

انتقال تروریستها به قاراباغ توسط ایران و یونان ادامه دارد
صدها تروریست که بیشتر آنها عضو پ ک ک هستند و بخشی نیز ارمنی تباران یونان، سوریه و لبنان هستند امروز با

امروز با همکاری ایران و یونان به ارمنستان منتقل شده اند.

بخشی از این تروریستها توسط یک فروند هواپیمای مسافربری متعلق به شرکت یونانی خطوط هوایی المپوس از سلیمانیه عراق از طریق آسمان ایران به ایروان منتقل شده اند. این پرواز به شماره HYA7017 ساعت 09:07 به وقت محلی از سلیمانیه پرواز کرده و با گذر از آسمان تبریز وارد ارمنستان شده ساعت 11:20 دقیقه به وقت ارمنستان در ایروان به زمین نشسته است.

این هواپیما بعد از پیاده کردن تروریست ها ساعت 16:23 به وقت ارمنستان دوباره به مقصد نامعلوم پرواز کرده و وارد آسمان ایران شده است. هواپیما در حوالی تبریز از رادار ناپدید شده است. سپس به مدت کوتاهی در حوالی سقز در رادار دیده شده و سپس تماماً ناپدید شده است. احتمالاً این هواپیما در شهری در ایران فرود آمده است.

در روزهای گذشته در اعتراض به فرستادن شهروندان ارمنی تبارش به جنگ قاراباغ، آزربایجان سفیر خود را از یونان فراخوانده بود. به نظر می رسد به رغم اعتراض رسمی آزربایجان یونان به فرستادن تروریستها به قاراباغ ادامه می دهد و ایران نیز در این خصوص با ارمنستان و یونان همکاری می کند.

البته گزارشها حاکیست این انتقال فقط بخشی از تروریستهای منتقل شده می باشد و تعداد زیادی نیز از طریق زمینی از ایران به ارمنستان اعزام شده و می شوند.

ارمنستان به دلیل شکستهای پی در پی از آزربایجان و کمبود نیروی انسانی نیاز مبرمی به تروریستهای تامین شده توسط ایران و یونان دارد.

ماه گذشته در چهارچوب تفاهم «موشک در مقابل تروریست» بین ارمنستان و پ ک ک صدها تروریست پ ک ک از طریق ایران به ارمنستان ارسال شدند. ارمنستان تعهد کرده است در مقابل این تروریستها به پ ک ک موشک زمین به هوا بدهد که طبعاً آنها نیز از طریق ایران به قندیل منتقل خواهند شد زیرا عملاً راه دیگری وجود ندارد.

آرازنیوز، آزربایجان دونیاسینا آچیلان پنجره ...
@ArazNews