Skip to main content

پانفارسیسم به وحشت افتاده است

پانفارسیسم به وحشت افتاده است
Anonymous

پانفارسیسم به وحشت افتاده است
خانم شیرین تهماسب معروف به شیرین هانتر، استاد دانشگاه "جر تن واشنگتن"، با ترس و لرز و با نگرانی در یک مصاحبه تلویزیونی اشاره کرد که اگر

آزربایجان شمالی مناطق اشغالی خود را از دست داشناکهای ارمنی آزاد نماید، فاتحه رژیم پانفارس آخوندی، یا بهتر بگیم فاتحه امپراتوری فارس پس از هشتاد سال خوانده خواهد شد.
خانم شیرین تهماسب این استاد دانشگاه که خود از تورکهای آرزبایجان است، در ادامه گفتگوی خود اظهار داشت که در حقیقت ارمنستان نه به مثابه یک دولت، بلکه به مثابه سدی در بین دول تورک عمل میکند. دیوار ارمنستان ارتباط دنیای تورک با ترکیه را قطع کرده است.
دنیای امپریالیسم غرب اگر حالشان به ارامنه داشناک میسوزد، بقول رئیس جمهور آزربایجان الهام علییف، فرانسه میتواند به سه میلیون ارمنی در گوشه ای از سرزمین پهناور فرانسه جای داده، مشکل ارامنی ها را حل کند.
مسئله اما ایجاد جا برای ارامنه نیست،
بلکه بازی کردن با کارت ارمنستان علیه دنیای تورک است، که به سر انجام خوبی برای ارمنی ها تمام نخواهد شد.
خانم شیرین تهماسب در اظهارات خود به این مسایل نیز اشاره کرد که اگر دیوار جعلی ارمنستان، بیفتد با تلفیق قطعات تجزیه شده آزربایجان بهم، جنگ به ایران کشیده میشود، در آنصورت پایان امپراتوری فارس قابل تصور است.

لازم به ذکر است که خانم شیرین تهماسب با اینکه خود تورک تبار است، بنا به ماهیت سیاسی فارسپرستی اش در واقع یک مانقور محسوب میشود.
او کسی است که از هویت اتنیکی، زبانی فرهنگی خود تهی گشته، به بلندگوی تبلیغاتی پانفارسیسم تبدیل شده است.
اکنون این سوال در اذهان مطرح میشود؛
آیا خانم شیرین تهماسب خیال میکند، امپراتوری پانفارسیسم تا اید دوام خواهد داشت؟ و تا ابد خواهد توانست زبان چهل میلیون مردم آزربایجان را قدغن، جوانانش را به زندان، و مردمش را مدام العمر به زنجیر استعمار کشیده، سرکوب کند؟
نکند فکر میکند؛ دیکتاتور خامنه ای تا ابد زنده خواهد ماند؟!
و مردم آزربایجان نیز به حمایت رژیم پانفارس آخوندی از رژیم تروریست ارمنستان، بی تفاوت خواهند ماند؟