Skip to main content

سالام اليكيم

سالام اليكيم
Anonymous

سالام اليكيم
ارامنه اشغالگر جسارت ادعاهای ارضی و تجاوز به خاک کشورهای همسایه را از وجود شبکه پیچیده جهانی ضد تورکی میگیرند که به مانند اختاپوسی تشکیل یافته از پول و سیاست و سلاح به روشهای گوناگون بر

از پول و سیاست و سلاح به روشهای گوناگون بر جهان اعمال قدرت میکند. نظام پولی-مالی و رسانه ای جهان، توسط عوامل این شبکه مدیریت میشود.‌ تریلیونها دلار پول ذخیره در بانکهای بزرگ جهان، دولتهایی را سرنگون و دولتهایی را بر سرکار میآورد. این همان شبکه قدرتمندی است که قدرتهای جهان را بر علیه امپراتوری عثمانی و سلسله قاجار تشویق و هدایت کرد. در ایران پهلوی ها را به جای قاجار بر سرکار آورد و تفکر پان ایرانیستی را حاکم کرد. در تحلیل نهایی کشور ارمنستان توسط این شبکه است که جهت تجاوز به خاک کشورهای همسایه تحریک و تجهیز میشود. همین شبکه جهانی است که با پول، سرمایه، اسلحه و خدمات نوکران پان آریایی اش اکراد را در سرزمینهای آزربایجان غربی مسکون میسازند تا در آینده ای نه چندان دور قره باغی دیگر در آزربایجان غربی بوجود آورند. هدایت و رهنمود همین شبکه ضد تورک است که چهل میلیون تورک ایران را در موقعیت مغلوب قرار داده و با پول وثروتی که در اختیار دارد انبوهی از ضدتورکها را بر علیه ما سازمان داده که هرگونه اعتراض ما را، به اتهام تجزیه طلبی سرکوب کند.
ارمنستان به خودی خود قدرتی ندارد، آنچه که او را قدرت میبخشد رابطه های ارگانیک وی با این شبکه است. در طول سی سال گذشته سیاست الهام علی یف، دست اندر کار کور کردن نقاط ارتباط این شبکه با ارمنستان بود. این سیاست بود که حمایت علنی شبکه مزبور از ارمنستان را رسوا کرد و آنها را مجبور به پنهانکاری نمود.
در واقع هم نقطه قوت و هم نقطه ضعف تجاوزگری ارامنه در قره باغ همین حمایت بیدریغ قدرتهای جهانی از آنهاست. اگر این ارتباط قطع شود مسئله قره باغ بسرعت حل میشود. اینکه می‌گویند مسئله قره باغ راه حل نظامی ندارد در واقع اشاره به همین نقطه است. یعنی میگویند ارمنستان اگر در شرایط سختی قرار گیرد، شبکه مزبور به شکل علنی به حمایت از ارمنستان و تجاوزگری هایش برخواهد خاست. بهانه های لازم نیز ، بسرعت فراهم آورده خواهد شد. اینکه در گرماگرم مذاکرات، دو موشک ارمنستان به اطراف ورزقان در ایران شلیک شد، اینکه ارتش ارمنستان خودش به خاک خودش حمله کرد، نمایش داده شد تا احتمال دخالت عنقریب شبکه مزبور بر علیه آزربایجان را جدی گرفته شود.
مفاد نامفهومی که از مذاکرات میز مسکو به بیرون داده شد، سرشار از تعفن تهدید گسترش جنگ بود که به دستگاه دیپلماسی آزربایجان وارد شد.
(حسن ارک) ۹۹/۷/۱۹