Skip to main content

دوستی جناب آقای نظریان با ملت

دوستی جناب آقای نظریان با ملت
آشچی

دوستی جناب آقای نظریان با ملت ارمنستان بیشتر از نوع دوستی خاله خرسه است. پیشتر هم ایشان در آمده بودند که هر بار دولت آذربایجان شلوغ میکند و بعد سر جای خود می نشیند

و یا در یک مقاله شان پهپادهای ساخت اسرائیل به اسباب بازی! تشبیه شده بود. البته الان ویدوئوهای فراوانی در دست است که همین اسباب بازیها چه بر سر ارتش ارمنستان می آورد و چطور جوانان ارمنی (متولدین سالهای 2000 و 2001 و 2002) و البته آذری در عنفوان جوانی قربانی کله شقی امثال آقای نظریان و اصرار بی معنیشان در پیگیری یک سیاست اشغالگرانه می شوند. ایشان به طور حاشیه ای مطلبی غیر واقعی نوشته اند به این شکل که
«...ارتش باکو تا کنون هیچ پیشروی قابل ملاحظه ای در خط دفاعی به دست نیآورده... اکنون آذربایجان بدون هیچ دست آوردی از این ماجراجویی به میز مذاکره رفته است. »
آقای نظریان، الان در عصر اطلاعات زندگی می کنیم و به راحتی می توان فهمید که عامدانه یا از سر ناآگاهی مشغول دادن اطلاعات نادرست به مخاطب هستید. ارتش آذربایجان، از همان روزهای اول عملیات تا به امروز ویدوئوهای متعددی از روستاها و مناطق آزاد شده منتشر کرده و می کند. مثلا همین امروز از روستای سلیمانی در جبرائیل فیلمی منتشر کرد یا از باز کردن دریچه های سد در سوقووشان (ماداقیز) و غیره. چرا دوستان داشناک شما از این اسناد منتشر نمی کنند و فقط لفاظی می کنند؟ در سایت زیر که یک سایت بی طرف است و هیچ ارتباطی با آذربایجان و ترکیه ندارد و اخبار منازعات مختلف در اقصی نقاط جهان از لیبی تا یمن تا عراق تا اوکراین و غیره را پوشش می دهد می توان دید که ارتش آذربایجان چه مناطقی را از شروع درگیریها آزاد کرده (مناطق آبی).
https://caucasus.liveuamap.com/
ضمنا اینها صرفا مناطقی هستند که پیشروی ارتش آذربایجان در آنها با فیلم و عکس و مطابقت دادن آنها با نقشه های هوایی برای گردانندگان سایت کاملا محرز شده. وگرنه مناطق آبی نقطه چین مناطقی هستند که یا ارتش آذربایجان در موردشان ادعاهایی مطرح کرده اما تا این لحظه سندی ارائه نکرده یا اینکه خود منابع ارمنی گزارشاتی داده اند. مثلا الان و در همین ساعت منابع ارمنی از درگیرها در منطقه کلبجر خبر می دهند و یا ارتش ارمنستان از بازپسگیری قصبه طالش خبر می دهد (اما بدون سند تا این لحظه).
جناب نظریان، بهتر است به جای مظلوم نمایی و ادعاهایی نظیر این که ترکها می آیند تا ما را قتل عام کنند، کمک کنید تا این سیاست احمقانه اشغالگری دولت ارمنستان از طریق عروسکهای خیمه شب بازی اش در قره باغ خاتمه پیدا کند. کسی دنبال نسل کشی ارامنه نیست جز توسعه طلبان سالخورده ارمنی که جوانان ارمنستان را گوشت دم توپ کرده اند!