Skip to main content

جنگ برای ازادی قره باغ از

جنگ برای ازادی قره باغ از
Anonymous
عنوان مقاله:
حکومت اسلامی فارس

جنگ برای ازادی قره باغ از اشغال ارمنستان و روسیه با تمام تلخ و شرینی اش خیلی چیز ها را رو کرد
دیگر در تورک ها شگی باقی نماند که اکراد هندی تبار و فارس های هندی تبار از هر طبقه ای بدون استثنا دوست

انها نیستند و در اکثریت انها بدون استثا دشمن اذربایجان و تورک ها هستند.
یعنی اکراد و فارس ها منافع خود را چه حالا و چه در دراز مدت در حضو یا حظو یا حضف تورک ها می دانند. و انچه در زدو بند دولت فارس طهران در دنیای خارج و داخل می گذرد گوچکترین منافعی نه حالا و نه در دراز مدت برای اذربایجان و تورک ها ندارد. همچنین اپوزیسیون فارس چه در داخل و چه در خارج و با هرنامی و زدوبندی و تشکلی نه حالا و در دراز مدت گوچکترین منافعی برای اذربایجان و تورک ها ندارند.
و همچنین تمام رسانه های فارس ها و رسانه های فارسی زبان دولت های اجنبی صددر صد و بدون استثا در هماهنگی با منافع فارس ها در کلیت و حدودی هم برای منافع اکراد یا تغذیه اکراد برای مقابله با تورک ها فعالیت می کنند. و کل ان رسانه های فارس گوچکترین منافعی برای اذربایجان و تورک ها ندارند که هیچ حتی علیه اذربایجان و تورک ها عمل می کنند.
و اذربایجانی ها یا تورک ها باید با در نظر گرفتن این مسایل و اگاهی به اطراف پیرامون خود باید راه خود را درست انتخاب کنند . و هر تک تک تورک ها مسئولیت دارند هر کس نسبت به شرایط و موقعیت خود برای رهایی و ازادی نسل اینده تورک با دشمنان تورک مبارزه کند.
و مسایل پیرامون خود را ساده نگیرد و بداند دوست تورک فقط یک تورک می تواند باشد
و این دلیل تاریخی ۱۰۰۰ ساله دارد.
تورک ها باید اعتماد بنفس بالایی داشته باشند تا همین صد سال پیش نه فقط فارس و اکراد -جوود -ارمنی - در زیر دست و پای تورک ها می لولیدند تمام منطقه خاور میانه ۰نصف افریقا ۰اروپا ۰ زیر پای تورک ها به لرزه در می امد.
به جهان تورک و قدرت و شجاعت تورک ایمان داشته باشید وتورک ها هیچ وقت از روبرو شدن با دشمن تورک ها نه هراسیده اند. انگلیس-فرانسه-اسپانیا-پرتغال ووو بدون مالیات دادن به تورک ها اجازه نداشتند کشتی های خود را در اب ها به حرکت در اورند.