Skip to main content

شخصی دیگر که در سایت

شخصی دیگر که در سایت
Anonymous
عنوان مقاله:
پاسخ به یک حرامزاده و تروریست کُرد به نام جمال

شخصی دیگر که در سایت ایرانگلوبال بطور مداوم به بنده توهین می کند و طبع و منش یک فرد حرامزاده را دارد، کسی است با نام مستعار جمال.!
البته شکی در هم پیشگی افراد قاچاقچی و مافیای حزب تروریستی پ.ک.ک با

ماموران سایبری و ساندیس خوران رژیم آخوندی وجود ندارد. چون از شیوه طرح سوالات و اصرار بر مزخرف گویی چنین اشخاصی پیداست، که محوریت توهم و ایده پوشالی اینها، تنها مصلحت رژیم آخوندی و به بیراهه کشاندن مطالب بنده و نوشته های دیگر دوستان است که به کام چنین متوهمانی حقیقتا تلخ است.
مثلا این جمال نقابدار شاید هم خانم جمیل بایک، با شیادی تمام و خلط مبحث نمودن، می کوشد بنده را دشمن خونی دین شیعه و یا عقیده علوی ها بخواند و در هر نوشته اش در مورد حمایت بنده از سازمان همیشه قهرمان مجاهدین خلق تعجب می کند و می کوشد آنرا زیر سوال ببرد!!! او معتقد است چون مجاهدین شیعه هستند، پس چرا بنده دین شیعه را مورد نقد قرار می دهم، دقیقا مثل آنکه چون خودم اهل سنت هستم، نباید وهابیت آل سعود یا طالبان امریکایی یا امام جمات مزدور زاهدان و همان یار غار خامنه ای ملعون و یا مُلاهای جیره خوار سُنی مذهب در کُردستان و لارستان را نقد کنم!!!
جمال بی کرامت، هنوز فرق بین شیعه به معنی دوستداران علی رضی الله عنه و اهل بیت او را با نوادگان عبدالله ابن سبا یهودی و صفویان و غیره نمی داند.! هنوز تفاوت اهل سنت و رهروان واقعی اسلم با مشتی اجیر شده دستگاههای اطلاعات کشورهای غربی را نمی شناید. یا هنوز فرق بین وصف اشخاص و مذاهب و توهین بدانها را متوجه نمی شود.!!!
بارها بنده توضیح داده ام، که هیچ وابستگی به هیچ گروه و جریان و سازمان سیاسی و مذهبی ندارم. اما تصمیمات درست، شجاعت و مقاومت و فعالیت جانانه سازمان مجاهدین خلق و شورای ملی مقاومت را همیشه می ستایم. در همین شورای ملی مقاومت، اشخاص شیعه و سنی وجود دارند، کُرد و تُرک و فارس و بلوچ و عرب همرزم و همسنگرند. بنابراین سوزش چنین فردی کاملا معلوم است و پرسش هایش کاملا روشن، که کدامین جهت را نشانه می رود.!!!
یکی دیگر از ژاژخایی های جمال نقابدار، کلی گویی به ذوش و نمط حزب های سیاسی در همه بخش های کُردستان است. او می گوید که همه مردم کُردستان بنده را می شناسند و همگی هم دشمن عقاید من هستند.!!! انگار رهبران پ.ک.ک یا مزدوران کُرد سپاه قدس نماینده تام و تمام همه ملت کُرد هستند!!!
بارها به شهادت خوانندگان این سایت، جمال نقاب دار و لیلا باجی را دعوت به یک گفتگوی سیاسی یا دینی کرده ام، اما نه تنها جرات ندارند شخصیت کارتونی خود را آشکار کنند، بلکه جنون کُردیت و کُرد بودن جلو فهم و منطق این دونان را سد کرده و اشتیاق بر توهین و اتهام زنی دارند، که یقینا هربار با شدت و حدت بیشتر از قبل جواب این دو پست فطرت و لبیک گویان به رژیم آخوندی را بی پاسخ نخواهم گذاشت.
به قول کُردها حیف که سال موسی نیست که هرکس دروغگو می بود و یا مزدور رسوا می گشت.!!!