Skip to main content

حال که در کامنت اول لیلا بی

حال که در کامنت اول لیلا بی
Anonymous
عنوان مقاله:
پاسخ دوم به به نام لیلا جمیل بایک

حال که در کامنت اول لیلا بی هویت، پاسخ بنده را متوجه شد، حال می گوید، چون این فیلم را هیچ آژانس خبری معتبری پخش نکرده، پس سند بنده تنها اتهام است. سلفی نامیدن بنده هم مشخص نمود که جمال و لیلا

یک شخصیت یا دو متوهم در یک قالب هستند و اتهامات ژزم آخوندی و سایتهای رژیم را تکرار می کنند.
دو فلانژ سیاسی و بی نهایت پست و عقل تعطیل که کُردیت عشایری جلو اندیشدن آنها را سد نموده و هرآنچه به دل این دو خوش نیاید، آنرا بر نمی تابند و شروع به عوعو می کنند.
بنده سالها پیش در قندیل بوده ام و از روابط آشکار و مخفی حزب تروریستی پ.ک.ک با رژیم آخوندی و دیگر دول منطقه کامل مطلع هستم.
در سایت کُردستان پوست، چند سال پیش نوشتم که رهبران پ.ک.ک، پنیر پگاه مازندران و برنج طارم و گلستان را از قرارگاه مالک اشتر ارومیه و از تدارکات سپاه پاسداران می گرفتند. بیماران و مجروحان را به تهران و ارومیه و تبریز می بردند. هروقت ارتش ترکیه حمله می کرد، به نیروهای پ.ک.ک لباس هنگ مرزی ایران داده می شد. از عشیره جلالی در مرز ترکیه و ایران بپرسید بی عقل ها!!!
آوردن ایزدیهای منطقه شنگال و ایزدیهای منطقه راس العین( سەره کانی ) در کُردستان سوریه و با کمک رژیم آخوندی و ارتش شکست خورده بشار اسد از طریق فرودگاه نظامی حلب و بخش نیز از طریق فرودگاه سلیمانیه به ایروان و از آنجا به منطقه ایزدیهای ارمنستان(ئەلەگەز) را قبول ندارند.!!!
حتی در این فیلم، نماینده رسمی پ.ک.ک ظاهر می شود و در ابتدای آن می گوید تُرک ها پنج هزار زن و دختر ما را بردند، پس بنجنگید و یادتان نرود.!!!!
سوزش جمال و لیلا تا بدانجاست که فراموش کرده اند، توهین و ناسزاگویی این دو موجود خبیث نزد همه خوانندگان ایران گلوبال آشناست.
یقین بدانید در مورد شما دو نقابدار با شدت و حدت و درخور وجودتان پاسخ خواهم داد.