Skip to main content

هرچه می کوشی با ادبیات

هرچه می کوشی با ادبیات
Anonymous
عنوان مقاله:
پاسخ سوم به لیلا یا فلانژ نقابدار پ.ک.ک

هرچه می کوشی با ادبیات مودبانه گذشته یا همین دیروز کامنت هایت را دوستان سایت فراموش کنند، آب در هاون کوبیدن است. چون فردی که پشت نقاب یک زن مخفی شود، سخنش پشیزی ارزش ندارد و نزد بنده هم یک فلانژ مترسک

اما به مزدوران بین المللی پ.ک.ک و قاچاقچیان هم عقیده ات، باید گفت لهجه کرمانجی ارمنی را هم به قاموس لهجه های کُردی کرمانجی باید افزود.!!!!! کُردهای جلالی، سرحدی، ویرانشهری، برازی و شرناخی و حتی عشیره شکاک اطراف ارومیه وغیره...همگی بدین نوع لهجه و گویش کرمانجی تکلم می کنند. در ثانی بنده به محل تجمع این تروریست های شاخه کُردی سپاه قدس اشاره کردم و کسی منکر وجود اقلیتی از اکراد ایزادی در منطقه " ئەلەگەز" ارمنستان و حتی جنوب گرجستان نیست.!!! اتفاقا محل سخنرانی آنها هم معلوم و تقاضای مساعدت از طاووس ملک یا همان کاک شیطان را بر پیروزی بر ملت تُرک دارند.!!!
در ثانی، بنده آگاهم که رهبران حزب مافیای پ.ک.ک افرادی نقابدار مانند تورا برای ماست مالی کردن جنایت هایشان استخدام کرده اند، پس باید با کشیدن حاشیه و کم و کوتاه کردن داستان جنایت ها و مزدوری هایشان، خود را هر طور که ممکن است از این دردسر و آبروریزی خلاص کنند.!!!
جالب است که با وقات تمام بنده را به مزدور شناختە شدە و دوست صمیمی جمل بایک و مهمان ویژه جلال طالبانی تشبیه کرده اید!!!!!!. انگار جلال طالبانی و رهبران مافیای قندیل نبودند که "عرفان قانعی فرد " و یا " بهرام ولدبیگی "را به اقلیم کُردستان دعوت نمودند!!!
حداقل سری به گوگل بزن و تصویر قانعی فرد مزدور را در کنار طالبانی ملعون، پاسدار جمیل بایک و همچنین در کنار رهبرپیشین حزب دمکرات(عبدالله حسن زاده) خواهی یافت.
چون از کلیت وجود شما مزدوری و خیانت و فتنه می بارد، طبیعتا دیگران را هم بر کیش و فطرت پست خود تعریف می کنید.
البته زمانیکه گوریلاهای پ.ک.ک را هم بر روی تانکهای ارتش بعث سوریه نشان دادند، شماها گفتید اینها عرب های بدوی هستند و مزدوران پ.ک.ک نیستند.!!!
زمانیکه آقای مشعل تمو را ترور کردید، رهبران تو لیلای نقابدار اعلام کردند که دشمن خارجی و احتمالا ترکیه یا بارزانی او را ترور کرده است؟!
راستی سکینه جانسز ودوستانش را در فرانسه کی ترور کرد؟! حتما میت ترکیه؟! اما نه لیلای جمیل بایک!! آنها را مافیای " آپ حسن " که اتفاقا از ایزدیهای ارمنستان و گرجستان بود، به دستور مستقیم جمیل بایک و مصطفی قرسو و دوران کالکان ترور کردند، چون سکینه و فرمانده دکتر باهوز اردال و مراد قریلان از جناح صلح زلب پ.ک.ک بودند و معتقد بودند باید به حیات جنگی و تروریستی پ.ک.ک خاتمه داد و دست از مزدوری بین المللی برداشت.!!! بعد از ترور جانسز هم، دکتر باهوز را از فرماندهی نیروهای مدافع خلق" ه.پ.گ" اخراج و حتی مدتی نیز دور از چشم رسانه ها حصر نمودند.