Skip to main content

اینکه از توهین به بنده و

اینکه از توهین به بنده و
Anonymous
عنوان مقاله:
چهارمین پاسخ به نقابداری به نام لیلا

اینکه از توهین به بنده و افترا دست برداشتید، خوشحالم و آنرا به فال نیک می گیرم.!
اما در مورد لهجه های گوناگون کُردی کرمانجی و اینکه ادبیات کرمانج های ارمنستان غلیظ تر است، لطفا خاستگاه اصلی کُردهای

کُرمانج ارمنستان و گرجستان و حتی آنان که بعد از شکست " کُردستان سور " به کشور قزاقستان و تعدادی هم به "دره سوات پاکستان" کوچ کردند، را ذکر کنید.!
کُردهای عشیره " برازی " که موطن اصلی آنها منطقه راس العین " سەرێ کانی" است، بیشترشان در ارمنستان و قزاقستان زندگی می کنند. حتی بزرگترین جمعیت دوستی کُرد و قزاقستان به نام " هێڤی" در پایتخت قزاقستان و بە ریاست دکتر محمد برازی که از دوستان هم بنده هستند، در اسناد خود به این واقعیت اشاره دارند. از سالها پیش در میان کُردهای ارمنستان حس ناسیونالیستی وجود داشت. سیاست اتحاد جماهیر شوروی سابق نیز در قبال آنها متفاوت بود. حتی قدیمترین رادیو به زبان کُردی کُرمانجی از شهر ایروان بصورت رسمی شروع به فعالیت نمود. همچنانکه قدیمترین روزنامه کُردی به نام "کُردستان" در مصر و از سوی طایفه بدرخان چاپ گشت.!!! یا قدیمترین کارخانه صابون در سودان از سوی کُردهای آن کشور تاسیس گشت و هنوز هم مشهور است.!!! پس معلومات عمومی و کلی گویی را کنار بگذاریم. سخن از مستند بودن و ارائه سند در ارتباط با ادعای هریک از ماست. شما در ابتدای کامنت در پای مطلب بنده سند و عکس و فیلم، خواستید، بعدا ادعا می کنید که چون فیم لوگوی تُرکی دارد از سوی دولت آذربایجان و ساختگی است، بعدا هم می گوئید اینها کُردهای ارمنستان هستند، چرا که لهجه آنها به قول شما غلیظ تر است.!!! در هر صورت حتی در مورد ترور سکینه جانسز هم دقیقا الفاظ رسانه های پ.ک.ک را تکرار نمودید. با کلی گویی باز طفره رفتید و هیچ سندی را هم ذکر نکردید!!! در کدام سایت رسمی دولت فرانسه یا دادگستری آن کشور، این ترور به دولت ترکیه نسبت داده شد را لطفا بنویسید.! حداقل لینک آنرا اینجا در کامنت بگذارید، چون بنده الحمدلله بر زبان فرانسه هم مانند برخی دیگر از زبانهای دنیا مسلط هستم و می توانم سند شما را مطالعه کنم.
می خواستم در مورد واقعیت ترور مخالفان در حزب مافیای پ.ک.ک، اینجا چند مورد دیگر را ذکر کنم، اما لزومی نمی بینم در بخش کامنت شما را اقناع کنم!
اگر مایل هستید و حاضر به گفتگو، بنده شماره تلفن و واتس آپ خودم را بنویسم، تا هرگونه عکس، فیلم و هر سندی که در اثبات سخنان بنده برای شما پذیرفتنی است را دریافت کنید. لطفا از نقاب و اسم مستعار بیرون آئید و اگر حقگو بوده و کلام راستین دارید چرا مخفی می شوید؟!! اتفاقا کُردهای مناطق فیلی و کلهر در دو یور مرز به شهامت و صراحت مشهورند!