Skip to main content

سپاس از اینکه این لینک را

سپاس از اینکه این لینک را
Anonymous
عنوان مقاله:
در مورد لینک ارسالی لیلا

سپاس از اینکه این لینک را فرستادید. اما داستان عمر گئونی و گروه "گرگ های خاکستری تُرک " و اینکه این فرد، مدتی راننده سکینه جانسز نیز بودند و تازه کلی معلومات مهم، عکس و شنود جلسات مرکز کُردهای فرانسه

را از طریق نفوذ در جلسات حزبی آنها در اختیار داشتند، شکی نیست.
اما با وجود آن، هر دو طرف قضیه(دولت ترکیه و پ.ک.ک)، بر اینکه در زمانی که قرار بود یک گفتگوی جدی برای صلح پایدار بین آنان صورت گیرد، گروه " گرگ های خاکستری" ، بعنوان عده ای خودسر و افراطی تُرک و ضد صلح وارد ماجرا شدند و قصد آشوب داشتند و همزمان از طرف حزب پ.ک.ک، نیز افرادی خودسر و مخالف آشتی وجود داشتند(جناح جنگ طلب) که عبارت بودند از (جمل بایک، مصطفی قره سو، دوران کالکان، بوزان تکین و غیره....) در نتیجه در میانه تحقیقات نیز بر این نکته تاکید شده است. بنابراین یکی از فرضیه های اولیه که دادگستری فرانسه هم از سه فرضیه مطرح شده، پیگیری کرد، همانا تسویه حسابات درون حزبی بود! و هیچگاه هم در تحقیقات غیرموثر دولپ فرانسه، غیر از شخص عمر گئونی و یک فرد دیگر که گویا از سازمان میت با او در ارتباط بوده، هرگز دولت ترکیه بعنوان متهم اصلی معرفی نگشت.! و تحقیقات ثمر آنچنانی نداشت. اگرچه جوامع فرهنگی کُرد در فرانسه و بلژیک بسیار تلاش نمودند تا دولت ترکیه و دستگاه اطلاعاتی آن " میت" را بعنوان مسئول این ترور معرفی کنند!!!.
بهتر است بدانید، که عمر گئونی دوست صمیمی آقای " شەکرۆ" ـ جانشین مافیای " آپ حسن" ـ بودند و بعد از ترور مشکوک رئیس خود، بلافاصله در اسپانیا دستگیر و تا جائیکه بنده اطلاع داشته باشم، تا دو سال پیش هم در زندان بودند.! در نتیجه بعد از کشته شدن یکی از سرکردگان مافیای کُردهای قفقاز و روسیه، بسیاری از منتقدان جناح خودسر پ.ک.ک، ترور آپ حسن و دستگیری شکرو را هم بعنوان عکس العمل فوری پ.ک.ک برای ردگم کردن از قاتلان اصلی قلمداد کردند.!!