Skip to main content

ســـالام دوســـلار

ســـالام دوســـلار
lachin
عنوان مقاله:
آزربایجان بسوی طلاق سیاسی..

ســـالام دوســـلار..
خیلی جالب است که در عرض 100 سال تورک های آزربایجان که تحقیر میشدند هیج به اصطلاح ( روشنفکر فارس ) عکس العملی نشان نمی داد. حال که حرکت استقلال آزربایجان در اوج خودش هست , تازه

این آقایان بیادشان افتاده است برای تحقیر یک ملت غیر فارس بایستی یک بیانیه صادر بکنند تا بقول ما تورک ها (( خالا خاطرون قالماسین )) . اگر درست به این ویدیو کلیپ نگاه بکنیم درست در دقیقه 2:12 نقشه ایران را با ملت های غیر فارس نشان میدهد که تمام آزربایجان غربی و شمال خراسان را (( کرد زبان ها )) تشکیل میدهد..معلوم نیست این نقشه ها را چه کسی نقاشی کرده است... در تلویزیون ( پرگار بی بی سی ) برنامه ای بود راجع به مناقشه آزربایجان و ارمنستان که دیروز نگاه کردم. رسانه ها حتی از گفتن تعداد جمعیّت تورک ها در ایران وحشت دارند و مثل همیشه می خواهند این حقیقت را کتمان بکنند.
در ضمن آقای اقبالی.. تحقیر کردن ملت های غیر فارس با آمدن جمهوری اسلامی شروع نشده است , این فرهنگ بیمار گونه مالیخولیای رستاخیزی بعد از کودتای 1299 حکومت غیر قانونی پهلویان شروع شده است و همچنان ادامه دارد. به این خاطر که حزب الله تفاله و پس مانده های حزب رستاخیز است.