Skip to main content

نظر من ولی به نظر مجتبی واحدی

نظر من ولی به نظر مجتبی واحدی
آشچی
عنوان مقاله:
ماهواره و هوش مصنوعی، تازه‌ترین ادعای سپاه درباره ترور فخری‌زاده

نظر من ولی به نظر مجتبی واحدی نزدیکتره که احتمالا ترور با شیوه های معمول و نسبتا ابتدایی انجام گرفته. احتمالا به سبب اینکه پروتوکلهای امنیتی رو رعایت نمیکرده و دنبال خانم بازی بوده. کار سخت تیم ترور

در اصل شناسایی مسیر رفت و آمد این شخص و ضعفهاش بوده. این قبیل بزرگ نماییهای سپاه به نظرم برای اینه که پوششی بذارن برای بی لیاقتیشون. مثل دانش آموز بی کیفیتی که در امتحان رفوزه شده و میگه امتحان خیلی خیلی سخت بود. فکر کنم یه خرده که بگذره، پای آدم فضاییها و بشقاب پرنده هم به این ماجرا باز بشه.
اما یه چیزی که شدیدا برای من سؤاله، اینه که خوب، متوجه شدیم این بابا دانشمند و از این حرفها نبوده (به گفته خودشون صرفا با دانشمندان محشور بوده؛ این هم از اون ماستمالیهای آخوندیه). نهایتا یه پست مدیریتی و لجستیکی داشته. پس چرا این همه انرژی باید بذارن برای ترورش؟ احتمالا یکی از معاونینش به زودی جاش رو به خوبی پر بکنه. فکر کنم بیشتر ترورش سیاسی و در جهت ضربه زدن به مذاکرات آتی ایران و آمریکا باشه. مثلا میبینیم که آخوندها هم دست اسرائیلیها رو خوندند و واکنش جدی نشون ندادند (این هم یه دلیل دیگه که فکر میکنم اون قدرها شخص مهمی نبوده که اسرائیل بخواد با شیوه های جیمز باندی بره سراغش). شاید در طی همه این سالها راحت میتونستند کلکش رو بکنن. اما گذاشتنش واسه حالا. ترورش رو هم بدجوری با سر و صدا و انفجار و اینا برگذار کردن که تا میتونن طرف مقابل رو تحریک بکنن. اما خوب، طرف مقابل هم ساده نیست و آخونده!