Skip to main content

اکثریتی هائی که آبروی کمونیسم

اکثریتی هائی که آبروی کمونیسم
تبریزی

اکثریتی هائی که آبروی کمونیسم و سوسیالیسم را در ایران از میان بردند و سپس حزب رویزیونیستی چپ بدنام کن ایران - فدا کنندگان خلق را برپا کردند این بار هم به هذیان گوئی .....

..... افتاده اند، البته باز هم با نام چپ و برای از میان بردن آبروی چپ!

این رویزیونیست های پشیمان از کمونیسم می گویند رژیم ایران باید با آمریکا گفتگو کند! چرا؟ چون: "..... حل مناقشات میان ایران و ایالات متحده آمریکا به جز ابزار دیپلماتیک راه حل دیگری ندارد! .....) چرا ندارد؟ چون رژیم ولایت فقیه تا انقلاب مهدی باید پابرجا بماند و ما هیچ کاری برای درهم کوبیدن این رژیم دوزخی نباید انجام دهیم!

این رویزیونیست های چپ بدنام کن نمی گویند که رژیم دوزخی ولایت فقیه باید درهم کوبیده و نابود شود بلکه می گویند: "..... طرفین را به برجسته کردن عنصر عقلانیت و تفاهم فرامی خوانیم! ..... وجود چنین روندی ..... گامی اساسی در رهمنون کردن مردم کشور برای خلاصی یافتن از تحریم ها و فشارهای کمرشکن اقتصادی خواهد بود! ....."

پس فشارهای کمرشکن اقتصادی که مردم دردمند و درمانده و گرسنه ایران گرفتارشان هستند برای تحریم های آمریکاست وگرنه رژیم ولایت فقیه بدون آن تحریم ها ایران را سرزمین گل و بلبل می کرد! بنازم به این فهم! بنازم به این شعور!