Skip to main content

ســـالام دوســـلار

ســـالام دوســـلار
lachin
عنوان مقاله:
بودجه سهم احیای دریاچه اورمیه 93 بار کمتر از بودجه فرهنگستان زبان (( فارسی دری )) است..

ســـالام دوســـلار..
آقای مهرداد سید عسگری و کمیته مرکزی حزب ایران...
لطف بفرمایید به ما بگویید که موقعی که بحرین از ایران جدا شد , شما ها در کجا تشریف داشتید؟ بهتر از ما می دانید که بر اثر

سیاست ها غلط حکومت غیر قانونی پهلویان به مدت پنجاه سال و دنباله همین سیاست ها بوسیله جمهوری منفور و استعمار گر داخلی اسلامی , زبان یک اقلیت قشری یعنی « زبان فارسی دری » زبان رسمی کشور شده است . موقعی که یک بیماری مالیخولیایی رستاخیزی جامعه را در بر میگیرد به آن حدی که رئیس جمهورش به اردبیلی ها و آخوند مرتجعش به زن های رشتی جوک میگویند و عر عر گونه میخندند , شما چه انتظاری از این ملل غیر فارس دارید؟ طلاق عاطفی ملل غیر فارس مخصوصآ تورک های ایران در حال حاضر که به طلاق سیاسی بدل خواهد شد , محصول بیش از 90 سال تحقیر و استعمار داخلی این ملت بوده است. بی احترامی به پرچم یک کشور مستقل همچون آزربایجان نمونه ای از این بیماری است ......................................................................................................................
وزارت خارجه ایران از پرچم چروک و نامرتب آذربایجان (آزربایجان) در دیدار بایرام اف و ظریف استفاده کرد.
وزارت خارجه ایران چهارشنبه (19 آذر) با بی‌احترامی و توهین از هیات آزربایجانی در تهران استقبال کرد.
در جریان دیدار جیحون بایرام اف؛ وزیر خارجه آزربایجان شمالی و محمدجواد ظریف، پرچم نامرتب و چروک آزربایجان در کنار پرچم سالم ایران قرار داده شد.
پرچم مقدس آزربایجان به حدی چروک و نامرتب بود که توجه هیات آزربایجانی را به خود جلب کرد.
جیحون بایرام اف با تعجب به کنار پرچم آزربایجان رفت و برای لحظاتی به چروک های آن نگاه کرد. وزیر خارجه آزربایجان سپس برای اینکه این بی احترامی دیده نشود در مقابل پرچم ایستاد و چروک های آن را پوشش داد.
در آن حین، محمدجواد ظریف نیز بدون نزاکت و آداب دیپلماسی با پوزخند به پرچم آزربایجان نگاه کرد.
‏درحالی که ظریف در کنار پرچم ایران ایستاده بود، جیحون بایرام اف به نشانه اعتراض تا پایان دیدار در مقابل پرچم آزربایجان ایستاد.
............................................................................................................................
آیا میدانستید که در بودجه سال آینده , بودجه سهم احیای دریاچه اورمیه 93 بار کمتر از بودجه فرهنگستان زبان (( فارسی دری )) است؟.منتظر هستیم که ببنیم آقای حداد عادل سال آینده چه تحفه ای برای دری زبان ها خواهد داشت.
فرا رسیدن روز 21 آذر را به تمام دوستداران استقلال و آزادی تبریک گفته و امیدواریم که ملل غیر فارس در ممالک محروسه ایران هر چه زودتر به آزادی و استقلال برسند. بقول تورک ها (( اوجالان بایراقی اندیرماق اولماز... پرچمی که بر افراشته شد, به پائین نمی توان کشید ))..
رژه باشکوه ارتش آزربایجان (( ظفر پارادی )) دیروز در باکو , تیغی بود بر چشم فاشیست های آریا پرستان که می خواستند با فرستادن 1000 موشک به باکو و 2000 موشک به گنجه, کشور نو و بپا خواسته آزربایجان را از روی زمین محو بکنند. این کشور 2500 سال قدمت ندارد. تقریبآ 30 سال است که مستقل شده است...