Skip to main content

ســـالام دوســـلار

ســـالام دوســـلار
lachin
عنوان مقاله:
گستاخی نماینده مجلس ایران در توهین به رئیس جمهور ترکیه و اعتراف به حمایت از ارمنی‌های تروریست ..

ســـالام دوســـلار...
https://www.youtube.com/watch?v=iB0L1SXlW98&feature=emb_logo&ab_channel…
سخنان محمود احمدی بیغش؛ نماینده شازند در مجلس حکومت ایران در دفاع

از ارمنی های اشغالگر و تروریست که سالهاست با کشتار، قتل و انواع جنایات در قاراباغ مشغول بودند، چهره واقعی حکومت مدافع تروریسم را نمایان کرد.
امروز، محمود احمدی بیغش؛ نماینده شازند در سخنرانی کاملا بی ادبانه و به دور از ادبیات سیاسی و رسمی گفت: «آی اردوغان!‌ ناشی‌گری‌هایت باعث شده بخشی از قلمرو ذاتی ایران یعنی قفقاز جنوبی جولان‌گاه اسراییل شود؛ جرم شما را در ترور دانشمندان هسته‌ای‌، از اسراییل کم‌تر نمی‌دانیم...»
او اردوغان را با انواع کلمات زشت تحقیر و توهین کرد و مدعی شد که تورک ها «خون ارمنی ها را ریخته اند!» و نگرانی خود را از تجزیه ایران «با وحشت و سراسیمگی» بروز داد.
احمدی بیغش با استفاده از کلمه جعلی «آذری» مدعی شد: «رگ غیرت نماینده‌های آذری کجاست؟ در غفلت آن‌ها و هیات رییسان مجلس رییس‌جمهور بیمار ترکیه به دنبال شعارهای تجزیه‌طلبانه علیه ایران افتاده است.»
نماینده معلوم الحال و سپاهی شازند با «گستاخ» خواندن رئیس جمهور ترکیه، ادامه داد: «عالی‌جنابانی که در کودتای ۲۰۱۶ علیه این [اردوغان] گستاخ شب را تا صبح نخوابیدید، آیا کسی نیست پاسخ بی‌ادبی‌های او را بدهد؟
و در ادامه نیز با لحنی به دور از یک نماینده مجلس گفت: «مدعیان پر مدعای لیست انقلابی تهران که برای مشروعیت طالبانِ کافر سینه چاک می کنند، آیا مرده‌اند که جواب این گستاخ را نمی‌دهند؟»
نماینده شازند شعر اردوغان را «رجزخوانی» عنوان کرد و گفت: «تاوان سهل انگاری های ما رجز خوانی اردوغان علیه ایران بود. وقت آن رسیده که قطار از ریل خارج شده سیاست خارجی را به ریل برگردانیم.»
و در پایان چهره تروریسم ایرانی را نمایان کرد و گفت: «ما باید در جنگ قاراباغ تعارف را کنار می گذاشتیم و در حمایت از توازن قدرت از ارمنستان حمایت می کردیم...
.................
دوستان ...کسی نیست به این ( نماینده ) گوشزذ بکند که نزدیک سی سال حمایت از ارمنی ها کردید , همان ارمنی ها که مساجد را به طویله تبدیل کرده بودند, این حمایت کور کورانه شما چی شد؟ در عرض 44 روز رفت به هوا.... آقای ظریف هم در رابطه با ارمنستان گفته بود که ما یک ملت هستیم با دو دولت و دین جدا..نماینده گان پان ایرانیست ها, غم آحرتان باشد.