Skip to main content

حزبی که نام خودش را چپ ایران

حزبی که نام خودش را چپ ایران
تبریزی
عنوان مقاله:
پان نامه رویزیونیست های مرتد از کمونیسم!

حزبی که نام خودش را چپ ایران - فدائیان خلق گذاشته است نه چپ است و نه فدائی است و یک حزب رویزیونیست پشیمان از کمونیسم است! از اینها گذشته گردانندگان این حزب رویزیونیستی مرتد از کمونیسم .....

..... بارها و بارها برای راست گراترین راست گراهای جهان که همانا ناسیونالیست ها هستند نامه "فدایت شوم" نوشته اند! سخنانی که در این نوشتار می بینید همان سخنانی هستند که پان ترک های وابسته به زرسالاران و سرمایه داران پیاپی می گویند و می نویسند! همان پان ترک هائی که ده ها سال است که در اروپا و آمریکا نشسته اند و با جیب های پر از پول و شکم های سیر برای ترک های گرسنه ایران نسخه پیچی کرده و می گویند که دبستان به زبان مادری برای ترک های ایران از نان شب نیز واجبتر است! همان پان ترک هائی که خوردن نان را برای خودشان مایه سرشکستگی می دانند و نان را خوراک کارگر، مارگر و دهقان، مهقان می دانند!

به سخنان نوشته شده در این نوشتار نگاه کنید: .... تبعیض گرایان مرکزگرا ..... زبان آذربایجانی با منشأ ترکی ..... چالش محوری در مسأله ملی آذربایجان ..... به رسمیت شناساندن هویت ملی آذربایجان ..... در آذربایجان مسأله ملی وجود دارد و جدی هم هست ..... مناطق تحت تبعیض ملی کشور ..... تأکید بر هویت ملی آذربایجانی ..... مطالبات ملی آذربایجانی ها ..... اعتراض مشترک‌ به تبعیض ملی در حق آذربایجانی ها ..... پایان دادن به تبعیض ملی علیه آذربایجان ..... صعود دسته جمعی همه ساله دختران و پسران به قلعه بابک به نشانه اعتراض علیه تبعیض ملی ..... تحریکات شوونیسم فارسی ..... شوقی نوین میان ملی گرایان آذربایجانی ..... زندانی کردن فعالانی از هویت طلبان ..... خشم فرو خورده نیروی تبعیض ستیز در آذربایجان ..... شکاف و نقار میان هویت طلبی آذربایجانی با تهران ..... پتانسیل نیرومند تبعیض ستیزی در آذربایجان ..... تیم فوتبال مطرح و پر تماشاچی تراکتورسازی ..... پدیده اجتماعی - سیاسی تیراختور ..... پیام تیراختور نه گفتن به سروری تهران ..... تداوم تبعیض ملی ..... انواع تحقیرها در حق ترک ها ..... مناطق اشغالی آذربایجان توسط ارمنی ها ..... اهمیت مسأله ملی در آذربایجان ..... و پرت و پلاها و سخنان صد من یک غاز و بی سر و ته دیگری که پان ترک ها پیاپی می گویند و می نویسند!

دوستان گرامی، اگر کسی بگوید که ناسیونالیست است، آریاپرست است، پان فارس است، پان ترک است، پان کرد است، پان عرب است و چنین پرت و پلاهائی را بنویسد مایه شگفتی نیست، آن چه شگفت آور است این است که کسانی که نام خودشان را چپ گذاشته اند این پرت و پلاها را می نویسند!

در بخشی از این نوشتار آمده است: "..... در این میان اما جریانات سراسری چپ جملگی بر حق ملی مردم آذربایجان در ایرانی دموکراتیک تأکید دارند! ....." ما که نفهمیدیم در کجای کره زمین کدام چپ بهکیشی از ناسیونالیست های وابسته به زرسالاران و سرمایه داران با نام: "حق ملی مردم!" پشتیبانی کرده است ایران دومین جا باشد؟

گردانندگان حزب مرتد از کمونیسم چپ ایران – فدائیان خلق (که باید نامش را حزب چپ بدنام کن ایران – فدا کنندگان خلق گذاشت!) اگر نمی خواهند این حزب اشترگربه ای رویزیونیستی مرتد را منحل کرده و خود و همه را آسوده کنند بهتر است دست کم از رونویسی کردن سخنان ناسیونالیست ها و به خورد مردم دادن آن پان نامه ها با نام چپ دست بردارند!