Skip to main content

نابودی رژیم دوزخی ولایت فقیه

نابودی رژیم دوزخی ولایت فقیه
تبریزی
عنوان مقاله:
بهشتی کمونیستی و سوسیالیستی به نام ایران

نابودی رژیم دوزخی ولایت فقیه دیر و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد اما سخن بر سر نابودی این رژیم نیست بلکه سخن بر سر آن است که اگر رژیم آخوندی نابود شود بدون جانشین شایسته برای این .....

..... رژیم ایرانیان از چاله درخواهند آمد و به چاه خواهند افتاد! چنان که ولادیمیر ایلیچ اولیانوف (لنین) گفته است: "..... این که چه نوع حکومتی بر سر کار بیاید اهمیتش به مراتب بیشتر از سرنگون کردن یک رژیم است! زیرا در صورت نا آگاهی، عدم تشکل و بی تجربگی حکومت به دست دشمنان دیگری خواهد افتاد! ....."

از این روی پس از نابودی رژیم ولایت فقیه اگر دوباره رژیم سرمایه داری دیگری بر سر کار بیاید دوباره روز از نو و روزی از نو!

و یا اگر در شوره زار نبود نیروهای سیاسی پرتوانی که بتوانند با خردورزی کشورداری کنند انگل ها و آشغال های سیاسی مانند پان ترک ها و پان کردها و پان عرب ها سر بلند کنند و با دستاویز دبستان به زبان مادری و استان ورمی و خلیج عربی جنگ راه بیفتد و ایران دریای خونی مانند یوگوسلاوی شود باز هم از نابودی رژیم آخوندی چه سود؟

چاره کار این است که رژیمی بر سر کار بیاید که با خردورزی بر سر کار بیاید و آرمان های آن بهره برداری برابر و مشترک مردم از دارائی های سرزمینشان (کمونیسم) و عمومی سازی نهادهای اقتصادی (سوسیالیسم) باشد تا بتوان در سایه کمونیسم و سوسیالیسم از دوزخ آخوندی بهشتی کمونیستی و سوسیالیستی به نام ایران را ساخت!