Skip to main content

ســالام دوســـلار

ســالام دوســـلار
lachin
عنوان مقاله:
مانیفست «حزب سکولار دموکرات» را لطفآ منتشر بکنند.

ســالام دوســـلار..
همانطور که ملاحظه می کنیم پان فارسیست ها, شونیست های رنگارنگ , پان ایرانیست ها, چپ ها, فدایی ها, اکثریتی ها, اقلیتی ها, توده ای ها, مشروطه چی ها, سلطنت طلبان و خلاصه موقعی که سه

و چهار نفر دور هم جمع میشوند یک حزب تشکیل داده و در شهرهای مختلف دنیا به ثبت میرسانند. نکته خنده دار این احزاب این است که اولآ ما رئیس و یا مدیر این احزاب را نمی دانیم و در ثانی ما تا بحال هیچ « مانیفست » و یا کتابی که اعضای این احزاب که مملکت را چطور اداره خواهند کرد و برنامه های دولتی و عمرانی و از همه مهمتر برنامه اقتصادی این احزاب چیست را منتشر نکرده اند.. من اولین بار معنی دموکراسی را در انگلستان تجربه کردم. احزابی که برای بدست گرفتن فدرت پارلمانی در انگلستان مبارزات اتنخابی را شروع میکنند, قبل از شروع این مبارزات تمام احزاب کتاب و یا مانیفست همان حزب را منتشر میکند.
از آقای نوری اعلا خواهش میکنیم که ایشان هم مانیفست این «حزب سکولار دموکرات» را منتشر بکنند تا ما بفهمیم برنامه شما ها چیست.
خوشبختانه ما مانیفست « چپ » ایران را از این ناجی آسمانی که سیتاره قئپ قیرمیزی است دریافت کردیم . این آقایان ایران را به « بهشت برین » تبدیل خواهند کرد چطوری ؟ این خودش یک داستان بزرگ است...موفق باشید.