Skip to main content

ســـالام دوســـلار

ســـالام دوســـلار
lachin
عنوان مقاله:
در بهشت امام زاده استالین آینده ایران فقط بازی پینگ پنگ خواهد ماند و بازی (( قوندوم کِشئدم )) ..

ســـالام دوســـلار..
ما نمی دانیم این ناجی آسمانی که وعده بهشت موعود استالینیستی را در ایران میدهد چرا در عالم هپروت زندگی میکند.طبق نظر سیتاره قئپ قیرمیزی و امازاده استالین چون کوهنوردی در ایران

وابستگان به بورژوازی و سرمایه داری است , پس کشته شدن 9 نفر هیچ اهمیّتی ندارد. اهمیّت ندادن این ناجی آسمانی به زندگی 9 نفر درست مثل اهمیّت ندادن 20 میلیون کشته بدست امام زاده استالین است.
در بهشت ایران آینده که بوسیله خرد ورزی پیغمبر مارکس و امام لنین و امام زاده استالین برپا خواهد شد, تمام کوهای ایران کنده و مسطّح خواهند شد تا بورژوا و وابستگان طبقه سرمایه داری از کوهنوردی بپرهیزند و فقط طبقه برزگر و کارگران و رنجبران و دهقانانی که بیل و کلنگ و داس و چکش به دست گرفته و از بام تا شام کار می کنند و یا کلآ تمام طبقه پرولتاریا برای گذراندن سیزده بدر به صحرا ها خواهند رفت که قربانی بهمن نباشند.
در بهشت امام زاده استالین آینده ایران , تمام ورزشهای بورژوازی و سرمایه داری مثل اسب سواری , قایق رانی , کوهنوردی, تنیس, فوتبال, اسکی و......... از بین خواهند رفت و فقط پینگ پنگ خواهد ماند و بازی (( قوندوم کِشئدم )) برای پرولتاریا..