Skip to main content

این آقای ف. م. سخن، آدم خوش

این آقای ف. م. سخن، آدم خوش
محسن کردی
عنوان مقاله:
پاسخ به نامه گلايه اميز دكتر عبدالستار دوشوكي !

این آقای ف. م. سخن، آدم خوش صحبتی هست برای همین هم همیشه به دل مخالفان نظام پادشاهی نشسته. دوسش دارن. متاسفانه نتوانستم جایی که ایشان مطلب شان را نوشته اند بیابم و چیزی بنویسم این است که در ذیل به آن

این است که در اینجا به سخن ایشان می پردازم. یعنی این قسمتش
مرقوم داشته اند:
امروز هم مطلبی نوشتم در باره ی کسانی که این روزها مدام می گویند غلط کردیم که سال ۵۷ انقلاب کردیم و بیشتر روی سخن ام با بچه های گروه های چپ و مسلح است که انگار آن ها باعث روی کار آمدن حکومت نکبت فعلی شده اند و اگر در آن زمان مثلا شاهدوست بودند، و عقل درست حسابی داشتند، کشور به این روز نمی افتاد.
در این مطلب خواسته ام بگویم نه جان ام! این طوری ها هم که شما تصور می کنید نیست
آقای فمسخن... خیلی وقا... وقاح... اسخفورولا.. خیلی شهامت میخواد آدم همچه حرفی بزنه! «اگر عقل درست و حسابی داشتند، و شاهدوست بودند کشور به این روز نمی افتاد»... خیلی خیلی خیلی .. شهامت میخواد آدم همچه حرفی بزنه! از کجایتان در آورده اید که اگر انقلاب نمیشد کشور به همچه روزی می افتاد؟ همچه خبرهایی نیست؟ کدام نشانه ها در روند حکومت مستبد شاه را دیدید که نتیجه بگیرید اگر آن حکومت ادامه میافت دختران ایران برای تن فروشی به دوبی میرفتند و در مشهد بنگاه صیغه و فاحشه خانه دولتی برای مهمانان ایرانی و خارجی بخصوص عرب باز میشد. آخ که این مهمانان عرب بیش از همه کفر خیلی ها رو در میاره. حالا اگه اروپایی بود احتمالا اینقدر «درد» نداشت! اگر حکومت شاه ادامه پیدا میکرد این وضعیت بود که امروز می بینیم؟ آقای فمسخن... من فکر میکنم بیماری شما هنوز خوب نشده برادر.. کمی دیگر استراحت بفرمایید تا با افکار منسجم تری دست به قلم ببرید. راستی.. سروش گفته خمینی باسوادترین حاکمی بود که در 2500 سال بر ایران حکومت کرد. گفتم شاید بیمار بودید این به گوش تون نخورده بود یه چیزی ازش در بیارین انقلاب تون رو بیشتر تزئین کنین.
الان گوگل کردم طب سنتی چند توصیه برای جمع و جور کردن هوش و حواس پس از بیماری تجویز کرده گفتم براتون نقل کنم بد نیست
روزانه 14 عدد بادام را دانه‌دانه در طول روز مانند آدامس بجوید.

صبحانه ارده و شیره، ارده و عسل، مربای سیب، مربای بِه میل کنید.

روزانه از عطرهای گرم مانند گلاب، نرگس، مریم و مشک استفاده کنید (البته این عطرها برای فصل تابستان مناسب نیستند).

روزانه حداقل 20 دقیقه در معرض دود اسفند قرار بگیرید.

ترکیب سُعد و عسل و زعفران (سُعْز) بهترین داروی بهبوددهنده کارکرد مغز است.

ترک سردی‌ها مخصوصا آب سرد و یخ را در اولویت قرار دهید.