Skip to main content

توی پوز جمهوری اسلامی و حجابش

توی پوز جمهوری اسلامی و حجابش
نظرات رسیده

توی پوز جمهوری اسلامی و حجابش خورده است!

تمام خشم اسلامیها، ضد زنها، سنتی ها، کپک زده ها، ضد غربیها از این هست که چهل سال تلاش جمهوری اسلامی برای اینکه در فیلم ها و سریال ها « راضیه» و « زینب»

توی پوز جمهوری اسلامی و حجابش خورده است!

تمام خشم اسلامیها، ضد زنها، سنتی ها، کپک زده ها، ضد غربیها از این هست که چهل سال تلاش جمهوری اسلامی برای اینکه در فیلم ها و سریال ها « راضیه» و « زینب» هایش صیغه بشوند تا بتوانند با هم آش رشته بخورند، با سی ثانیه تیزر به باد رفت. ساسی اسلام را به فنا داد. الکسیس شد سمیه، روسری هم برداشته شد که برقصند. اسلام به فنا رفت که بدن زنی معلوم شد!
جمهوری اسلامی به تته پته افتاده، دم به دقیقه دارند اطلاعیه میدهند که آهنگ ساسی بایست ممنوع بشود. گویا اختیار دنیا دست اینهاست. میرزا بنویس های شپشوی اصلاح طلبشان را بسیج کرده اند که بنویسند چرا این آهنگ برای کودکان بد است! مستهجن است! در حالیکه بینندگان میلیونی یک تیزر سی ثانیه ایی، جوانهای این مملکتند. ایران سالهاست به خاطر ممنوعیت سکس آزاد، فقدان امکان عشق ورزیدن، دیدن فیلم های عشقی و سکسی در حال انفجار است. یک جامعه هشتاد و اندی میلیونی را که نصف بیشترش جوان هست، بدل به زندان کرده اند. همه باید به اندازه خامنه ایی فکر کنند، همه درها و پنجره ها را روی مردم بسته اند. موزیک حرام است، بوسیدن حرام است، نگاه کردن به عکس خمینی باعث ارگاسم شدن زنهای آخوندها میشود، دوچرخه سواری حرام است.....یک زندان عصر حجر درست کرده اند، میلیونها دلار خرج میکنند که مردم را در این زندان ساکت نگه دارند. هر روز از نو شوکه میشوند چرا که می بینند، مردم ساکت نمی مانند. مردم قبول نکرده اند. مردم ایران مسلمان نیستند. مردم حق دارند برقصند. مردم حق دارند شادی کنند. حق دارند پورن نگاه کنند. حق دارند همدیگر را ببوسند. مردم حق دارند بدون دخالت دین، عشق بورزند، سکس کنند. مردم حق دارند هر فیلمی دلشان میخواهد ببینند، هر اهنگی میخواهند بشنوند. مردم خسته شدند از صدای قرآن. نفرت دارند از صدای اذان، از صدای الله و اکبر! چه جوری ایران فریاد بزند که اسلام و حکومت را نمی خواهد. ساسی و امثالهم هم که به هیکل این ایدئولوژی فاک نزنند، همان کودکی که اینها بهانه برایش میتراشند، فردا سهیل عربی میشود. با فلسفه توی دهان اسلام میزند. مگر نیکیتا اسفندانی چهارده سالش نبود برای تظاهرات به خیابان رفت و تیر توی سرش زدند؟ تعداد زیادی از کشته شدگان قیام آبانماه کودک بودند. جمهوری اسلامی خفه شده کودکان را بهانه نکند. مگر کودکان را در هواپیما دستی دستی نکشت؟ کودک هم حق دارد برقصد. تمام کودکان جهان مایکل جکسون را تقلید میکنند در حالیکه در رقص پا دستش به شومبولش هست. آیا همه کودکان جهان فاسد شدند؟ اگر کودکان ایران نخواهند طفلان مسلم و علی اصغر باشند باید چه کسی را ببینند؟ جمهوری اسلامی بزرگترین دشمن کودکان ایران است. مگر این اصلاح طلبان الدنگ خودشان در تصویب قانون کودک همسری نقش نداشتند؟ پس خفه شوند. بهانه در نیاورند. از تهران تا توکیو هر چی که هست، ساسی هر که باشد، این موزیک را با هر انگیزه ایی درست کرده، مردم فهمیدند که روی پوزه جمهوری اسلامی و دینش فرود آمد. برای همین سوختند! #ساسی_سمیه #تهران_توکیو