Skip to main content

Abolfazl Abdi

Abolfazl Abdi
نظرات رسیده

Abolfazl Abdi
رفیق دردمند و دلسوخته ، ان چه گزارش کردید و همه ی ما قبلا مهاجرت کرده ها سالهاست با ان اشناییم ، تازه نیمی از انچیزی ست که بر ان کشور و مردمش رفته ست.
نیم دیگر که اهمیت

Abolfazl Abdi
رفیق دردمند و دلسوخته ، ان چه گزارش کردید و همه ی ما قبلا مهاجرت کرده ها سالهاست با ان اشناییم ، تازه نیمی از انچیزی ست که بر ان کشور و مردمش رفته ست.
نیم دیگر که اهمیت ش از قضا نزد ایرانیان مانده در ان زندان کمتر از ایرانیان جسته از ان مخمصه هست ، اینست که همه ی انان سال هاست به موضوع " نه به جمهوری اسلامی " رسید اند اما نه قادرند به ان جامه ی عمل بپوشانند و نه حاضرند بمانند انجا و صبر کنند تا به توصیه ها و رهنمودهایی در این رابطه که قرار است بزودی یا چند سال دیگه یکدست و یک کلام شود ، گوش کنند .
به نظر میرسه با توجه به محدودیت های امکان مهاجرت این سیل عظیم مردم که اروپا و امریکا و کانادا و استرالیا به مقدار کافی راه را باز نمیکنند ، تنها راه حل فرضی و ذهنی ، این باشه که جای ان بخش از مردم ساکن ایران که تمام همت و تلاششان را دارند صرف فرار از انجا میکنند ؛ با این بخش از مردم ایرانی که سالهاست همت و تلاش به خرج میدهند حول محور " نه به جمهوری اسلامی " متحد و یک کلام شوند ؛ عوض بشه .
اونا بیان خارج . اینا برن داخل ، این شعار و هدف را جامه ی عمل بپوشانند تا بساط این دیکتاتوری برچیده شود .
بعد از ان هم بمانند تا خرابی های وحشتناک را اباد کنند. چرا که این گروه تازه مهاجرت کرده که جایگزین شده اند ؛ صد البته تا تمام خرابیها اباد نگردند ؛ بر نمیگردند به انجا .
نه قصد مزاح دارم نه خدای نکرده منظورم به تمسخر گرفتن تلاش خستگی ناپذیر افرادی چون شما ست که در نوشتن و تحلیل و بررسی اوضاع این همه پیگیر و تمام وقت انرژی گذاشته اید تا حدی که براتون خیلی مهمه همه ی جوانب و زوایای این شعار " نه به ج.ا را موشکافی کنید که مثلا چرا اقای نگهدار در مورد رضا پهلوی چه گفت چه نگفت ، و از گفتن باور حقیقی اش به ظن شما طفره رفت یا نرفت ....
متاسفانه به دور از همه ی این قصد و غرض های شیطنت امیز ، واقعیت اینه که من شخصا درمانده ام در یافتن پاسخ به کل سوال.
و می بینم که همه از جمله شما ، به برداشت و فهم من ، تنها برای نیمی از سوال پاسخ قانع کننده دارید. برای نیمی از درد یا نسخه ی خوب در دست دارید و یا ادرس دکتر خوب را میتوانید رهنمود باشید.
برای نیم دیگر این معضل ، هنوز هیچ راه حلی نمی شه تصور کرد .
اگر هست لطفا بفرمایید . متشکرم .