Skip to main content

Rahmat Kiyoumars Pour

Rahmat Kiyoumars Pour
نظرات رسیده

Rahmat Kiyoumars Pour
احمد جان
انقلاب بهمن یک انقلاب بود که شد و کسی نکرد بقول مهندس بازرگان دو رهبر داشت یکی آقای خمینی و دیگری اعلیحضرت مگر می شود تحول به این عظیمی و نقش بی بدیل این انقلاب

Rahmat Kiyoumars Pour
احمد جان
انقلاب بهمن یک انقلاب بود که شد و کسی نکرد بقول مهندس بازرگان دو رهبر داشت یکی آقای خمینی و دیگری اعلیحضرت مگر می شود تحول به این عظیمی و نقش بی بدیل این انقلاب در تحول اجتماعی ایران را نادیده گرفت. احمد جان آقای خمینی هم بخاطر بافت جامعه ایران در سکولاریزم شدن جامعه ایران نقش بسزائی داشت. مشکل همه ما نه فقط شما که منهم این است جو گیر شده ایم. می ترسیم از ارزش‌های و تحولاتی که انقلاب بهمن ایجاد کرد حرف بزنیم. ملت ایران که مردم سوئیس نبودند. آخه بی انصاف اگر اشتباه نکنم اولین ثمره انقلاب بهمن برای خود شما و رفقایمان آزادی از زندان آن بدبخت نگون بخت بود.
جامعه ایران امروز هم از قانون اساسی گذشته و هم از ارزش‌های امام راحل اما در عین حال اگرچه حاضر نیست دیگر زیر یوغ علی خامنه ای برود حاضر به ورود در انقلابی بنیاد کن هم نیست.
احمد جان ارزیابی شما از عبور مردم از چه و چه به باور من درست نیست تحول در ایران بدون مشارکت افرادی مانند همین آقای الویری و همه آنهائی که دل در گرو میهن دارند تحولی بسیار پر هزینه حتی هزینه دار تر از این پنجاه سال خواهد بود.
احمد ما نباید در صف دشمنان جمهوری اسلامی باشیم ما 40 سال است با جمهوری اسلامی مخالفیم ما باید در جایگاه مخالف خود بمانیم امروز ما مخالفان دیکتاتوری در اکثریت مطلقیم اما وقتی زیر بلیط دشمنان جمهوری اسلامی می رویم کارا ئی خود را از دست می دهیم.