Skip to main content

Abolfazl Abdi

Abolfazl Abdi
نظرات رسیده

Abolfazl Abdi
فرض کنید همه ی انچه انتظار دارید چند صد نفر فعالان سیاسی ساکن کشورهای مختلف باید انجام دهند ، اتفاق بیفتد و همه هم قسم و هم کلام شوند ۔ که تقریبا چنین است و دیگه قرار هم نیست این

Abolfazl Abdi
فرض کنید همه ی انچه انتظار دارید چند صد نفر فعالان سیاسی ساکن کشورهای مختلف باید انجام دهند ، اتفاق بیفتد و همه هم قسم و هم کلام شوند ۔ که تقریبا چنین است و دیگه قرار هم نیست این بار افرادی مثل من و شما و بسیاری از مردم داخل کشور که نوبت قبل رای دادند ، به پای صندوق رای بروند ۔ ممکنه تحلیل نمایید گام بعدی چیست و قرار است چه کمکی قابل توچهی از طرف ایرانیان خارج از کشور برای تغییری اساسی در داخل صورت پذیرد ؟ در حالیکه تقریبا هیچ نیروی متشکل و منسجم داخلی وجود ندارد که اماده باشد رهنمودی را که قرار است بعد از تحریم انتحابات انجام شود ، به عهده گیرد ۔
اگر چنین نیرویی وچود دارد تا میلیونها نفر مردم که این بار هم به امار تحریم کنندگان انتحابات افزوده میشوند را متحد و قانع کند که کاری صورت بدهند ، لطفا معرفی کنید تا همه بدانند ۔
وگرنه این همه تلاش و غصه خوردن که چرا دوستان و اشنایان فعال سیاسی شما در اینجا و انجا یکصدا نیستند ، ایا اب در هاون کوبیدن نیست ؟