Skip to main content

Abolfazl Abdi

Abolfazl Abdi
نظرات رسیده

Abolfazl Abdi
اقای محققی گرامی ، با احترام به تاریخ نگاری های شما و افشا گری هایتان بر ای درج در تاریخ ، با توجه به اینکه از معدود کسانی هستید که گفتگو و تبادل نظر با هر گرایشی را عمیقا باور دارید

Abolfazl Abdi
اقای محققی گرامی ، با احترام به تاریخ نگاری های شما و افشا گری هایتان بر ای درج در تاریخ ، با توجه به اینکه از معدود کسانی هستید که گفتگو و تبادل نظر با هر گرایشی را عمیقا باور دارید ، تصور میکنم جای شما در کنار افراد و شخصیت هایی که این روزها دارند از کلاب هاوس و کانال های مختلف استفاده میکنند خالی است ۔انان که با پرسش از تاج زاده به فضای گفتگو و روشنگری کمک میکنند تا هم سوالات و ابهامات مردم در حد ممکن جواب داده شود و هم از توهم و خوش خیالی جلو گیری کنند ۔
اقدام اقای کیانوش توکلی برای به اشتراک گذاشتن لینک قابل تقدیر است ۔ سبب شد که من نوعی بنشنیم با حوصله و امید به این پرسش پاسخ ها گوش کنیم ۔
فکر میکنم اگر از اندکی عصبانیت ، تعصب ، غرور و خود را محق صد درصد پنداشتن ، کوتاه بیایید ، و تو این چند هفته بیشتر در عرصه ی عمومی گپ و قلم بزنید ، دیر یا زود به این نتیجه برسید که ای کاش اندکی تامل و صبر میکردم و منتظر احتمالات هر چند خیلی خیلی بعید و معجزه وار میماندم و تحریم انتخابات را خرف اول و اخر خود اعلام نمیکردم ۔
من یکی که این تحلیل های تاریخی و تعریف دیسپوتیسم و غیره اگر چه معلومات و اطلاعات تاریخی م را افزایش میده اما کمکی به درک مشخص م از احوال کنونی نمیکند ، منتظر میمانم تا روزهای اخر که به خودم بگویم باز هم شرکت یا این بار دیگه تحریم ۔
نه اینکه برای یک عدد رای اری یا نه خودم چندان اعتباری قایل باشم که موثر افتد ( اکثریت کسانی که مثل من ساکن خارج از ایران هستند به دفعات رای نمیداده اند و این بار هم نمیدهند ، تعداد انان که رای میدهند این بار نیز بسیار اندک است به احتمال قوی و به همین دلیل اصلا نیازی برای تبلیغ تحریم در بین این بخش از مردم ایران نیست ۔ ) ، بلکه بیشتر برای انکه در هر دو حالت ش فاز مهمی از تحول در باور هایم رخ خواهد داد بخصوص چنانچه تحریم بسیار وسیع و گسترده شود انطور که شما فکر میکنید راه حل خوبیست برای گذر ازین مقطع ، و یا اتفاقی کاملا غیر منتظره در راستای خواب ها و رویاهای خوش بعضی ها چون من شکل بگیرد