Skip to main content

فرجام این چرندنامه این است که

فرجام این چرندنامه این است که
تبریزی
عنوان مقاله:
فراخوان به شرکت در انتخابات رژیم دژخیمان و شکنجه گران!!!

فرجام این چرندنامه این است که ای دشمنان رژیم ولایت فقیه در انتخابات فرمایشی و نمایشی رژیم دژخیمان و شکنجه گرانی که از سرزمینی به نام ایران دوزخی بی همتا در جهان .....

..... ساخته است شرکت کنید و خودتان با دست خودتان آب به آسیاب این رژیم دوزخی بریزید!!!

ای زنان ایرانی که با حجاب سیاهی و تباهی رژیم ولایت فقیه به زنجیر کشیده شده اید در انتخابات فرمایشی و نمایشی رژیم ولایت فقیه شرکت کنید!!!

ای کسانی که خویشاوندانتان در زندان ها و سیاهچال های ایران به زنجیر کشیده شده اند، شکنجه شده اند، تیرباران شده اند، به دار آویخته شده اند، شکنجه کش شده اند در انتخابات فرمایشی و نمایشی رژیم ولایت فقیه شرکت کنید!!!

ای کسانی به زندان ها و شکنجه گاه ها رفته اید و شکنجه شده اید و به زور از شما اعتراف گرفته شده و برایتان پرونده ساخته شده است و بلاهای دیگر بر سرتان آمده و ناچار از گریز از دوزخی به نام ایران شده و در کشورهای دیگر به آوارگان پیوسته اید در انتخابات فرمایشی و نمایشی رژیم ولایت فقیه شرکت کنید!!!

ای کسانی که گرسنه هستید و حتی نان ساده را نیز برای خوردن ندارید و در خیابان های ایران کارتن خوابی می کنید در انتخابات فرمایشی و نمایشی رژیم ولایت فقیه شرکت کنید!!! و ..... و ..... و .....

آن هم کی؟ آن هم زمانی که چندی به پایان عمر ننگین این رژیم دوزخی و ایران ویران کن نمانده است و این رژیم پس از ده ها سال ددمنشی و بیدادگری و دزدی و تاراج رو به نابودی است و به زودی ریشه کن خواهد شد و لاشه پلشت آن به زباله دان تاریخ پرتاب خواهد شد!

آیا مردم ستمدیده ایران که می خواهند سر به تن این رژیم نباشد باید در انتخابات فرمایشی و نمایشی این رژیم دوزخی شرکت هم بکنند؟

آیا زن های ایرانی که با حجاب سیاهی و تباهی به زنجیر کشیده شده اند باید در انتخابات فرمایشی و نمایشی این رژیم دوزخی شرکت هم بکنند؟

آیا خانواده های اعدام شدگان که شب و روز برای عزیزانشان اشک ریخته و خون گریه می کنند باید در انتخابات فرمایشی و نمایشی این رژیم دوزخی شرکت هم بکنند؟

آیا میلیون ها تن از مردم ایران که به خیابان ها ریخته و می گویند: "جمهوری اسلامی نابود باید گردد!" باید در انتخابات فرمایشی و نمایشی این رژیم دوزخی شرکت هم بکنند؟

آیا کسانی مانند منیره برادران، نسرین پرواز، مینا زرین، عفت ماهباز، پروانه عارف، مینا انتظاری، منصوره بهکیش، فریبا ثابت، بانو صابری، مرجان افتخاری، پروانه علیزاده و ..... که دژخیمان و شکنجه گران رژیم گندیده و پوسیده ولایت فقیه آنها را از هستی ساقط کرده و زندگیشان را نابود کرده اند باید در انتخابات فرمایشی و نمایشی این رژیم دوزخی شرکت هم بکنند؟

کسانی که این پرت و پلاها را نوشته اند می گویند که رژیم نباید از میان برود! علی خامنه ای هم باید همچنان به همراه سگ های هار و گوش بفرمانش حکومت کند! سیستم اقتصادی بر پایه سرمایه داری از نوع دزدسالاری (کلپتوکراسی) نیز باید همچنان پابرجا بماند! و مردم ستمدیده ایران نیز به جای درهم کوبیدن رژیم ولایت فقیه با اعتصابات خرد کننده و تظاهرات خیابانی و جنگ مسلحانه و ..... مانند گوسفندانی که به کشتارگاه می روند باید خر شوند و در انتخابات فرمایشی و نمایشی رژیم ولایت فقیه شرکت کنند! برای خر کردن مردم و خرسواری نیز باید یک پالان دوخته شود! کدام پالان؟ این پالان: "باید میان بد و بدتر، بد را انتخاب کرد!"

آری! شعار: "باید میان بد و بدتر، بد را انتخاب کرد!" پالانی است که خرسواران برای خر کردن مردم ستمدیده ایران دوخته اند اما مردم ایران مانند سال ۱۳۵۷ دیگر خر نخواهند شد و شیرانی خواهند شد که بدی و پلیدی را از میان خواهند برد و رژیم دوزخی ولایت فقیه را درهم خواهند کوبید و در آینده و در سایه رژیمی که با خردورزی کشورداری خواهد کرد میان خوب و خوبتر، خوبتر را برخواهند گزید.