Skip to main content

بیهوده خودتان را خسته نکنید!

بیهوده خودتان را خسته نکنید!
تبریزی
عنوان مقاله:
انتصاب رئیسی - جمهور از سوی دیکتاتور به جای انتخاب رئیس جمهور از سوی مردم!!!

بیهوده خودتان را خسته نکنید! ما در ایران آخوندی چیزی به نام انتخابات آزاد نداریم! نمایش خنده داری هم که رژیم ولایت فقیه نام آن را انتخابات گذاشته است را باید .....

..... انتصابات نامید نه انتخابات!

در دوزخی بی همتا در جهان به نام ایران آخوندی رئیس جمهور یک مترسک است و قدرت در دست دیکتاتوری به نام ولی فقیه است! برای نمونه در آمریکا رئیس جمهور قدرت فراوانی در زمینه های گوناگون دارد اما در ایران اسلامی نفس کشیدن مترسکی به نام رئیس جمهور نیز باید با اجازه ولی فقیه باشد!

از این روی هنگامی که رئیس جمهور مترسکی در ایران اسلامی هیچ کاره است هر کس که رئیس جمهور ایران اسلامی باشد تنها کاری که انجام می دهد پیاده کردن فرمان های دیکته شده از سوی حضرت آیت الله العظمی دیکتاتور است!

پارلمان نیز در ایران آخوندی جایگاه عروسک های خیمه شب بازی منصوب شده از سوی رژیم ولایت فقیه است!

در رژیم دیکتاتوری ولایت فقیه اکنون کار به جائی رسیده است که حضرت آیت الله العظمی دیکتاتور حتی بله قربان گوهائی مانند محمود احمدی نژاد و لاریجانی و ..... را هم کنار گذاشته و می خواهد آخوند خونخوار و آدمکشی به نام سیدابراهیم رئیسی را به همراه چند سیاهی لشکر در انتخاباتی فرمایشی و نمایشی بر سر کار آورد تا رئیسی - جمهور انتصابی به جای رئیس جمهور انتخابی مردم فرمان های دیکته شده از سوی دیکتاتور را به کار بندد!