Skip to main content

جناب آقاي ايرانپور كه با اي

جناب آقاي ايرانپور كه با اي
Anonymous

جناب آقاي ............. كه با اي دي هاي مختلف بنام هاي ايراني و ... غيره خودتان مي نويسيد و خدت خودت را تاييد مي كنيد غير از كركوك به اطلاع مي رسانيم كه در ماه گذشته در كنفرانس ملتهاي ترك موضوع اتحاد ملتهاي ترك مطرح بود و اين امر ممكن نيست با تثبيت آزربايجان جنوبي و اتحاد آن به يك كشور بزرگ تحت عنوان آزربايجان بزرگ كه بخش عظم كركوك و استانهاي آزربايجان غربي و شرقي اردبيل همدان مركزي تهران گيلان زنجان مازندران تا اتصال به شمال شرقي ايران جعلي و اتصال به ملتهاي تورك تركمنستان بزرگ
بنابراين وجود هفت و نيم ميليون تورك در تهران انگيزه اصلي ما را به باز پس گيري شهرها و سرزمينهاي خود هستيم دليلي هم ندارد به تاريخ و تاريخ نويسي برگرديم حالا شما ما را قمه كش و يا هرچيز ديگر بخوانيد مطمين باشيد از هيچ سياستي فرو گذار نخواهيم كرد .

جدايي آزربايجان جنوبي و تشكيل يك دولت دموكراسي آزاد زير پرچم مقدس خود امري است كه در آينده نزديك اتفاق خواهد افتاد و اين مقاله نويسي هاي كه جنابعالي و و سايرين با دهشت زدگي مي نويسيد و مي گوييد دليل بر صحت آن دارد
و به قول معروفي اين اتفاق خواهد افتاد و شما هركاري دوست داريد انجام بدهيد حالا هر اسمي روي آن مي گذاري براي ما پشيزي ارزش ندارد اتفاقا از اين عصبانيت بسيار هم خرسند هستيم . چرا كه خداي را شكر مي كنيم كه دشمنان ما را...... آفريده است .
اما تفكر بزرگ ملتهاي تورك كه در بيانيه اخير مطرح گرديد اتحاد ملتهاي ترك با اتصال آزربايجان بزرگ از طريق تهران خواهد بود و تهران همانند تبريز براي ما مهم و استراتژيك مي باشد .