Skip to main content

آقای ناصر کرمی من لازم نیست

آقای ناصر کرمی من لازم نیست
Anonymous

آقای ناصر کرمی من لازم نیست تحقیقات 10 ساله انجام دهم چون من حافظه تاریحی را همرا ه حود دارم می پرسی چطور ؟ در نتیجه باید برایت از بیو گرافی خانواده ام در ارض این 150 ساله بنویسم و دنبال استخوان هم نمیگردم پدر پدر بزرگم مجاهد بود و خواهان آزادی و عدالت پا برهنه و فقیر نبود مالک و با سواد بود اما برای دموکراسی در کنار آزادی خواهان با دیکتاتوری و استبداد جنگید و با قشون آزربایجان وارد تهران شد که آزادی و برابری برای تمام ملتهای و از جمله ملت فارس را تضضمین نمایند و آخر درباغ اتابک تهران تیر خورد و در راه آزادی شهید شد. آقای ناصر کرمی قبل از آمدن قشون آزربایجان در تبریز به تهران با دعوت سردار مستبد مراعه جلسه ای تشکیل شد

و در آن جلسه به مجاهدین گفت که شما به تهران نروید من از خاقان قاجار اجازه باز کردن مجلس و هر نوع حکومت و قانونی که میپسندی گرفته ام و حتی قشون آزربایجان را میتوانید نگهدارید.اگر شما به تهران بروید کاتبان فارس با دسیسه انگلیس و روسیه، قاجار را از تخت خواهند انداخت اما مجاهدین قبول نکردند و گفتند ما این آزادی را برای تمام ممالکه قاجار میخواهیم و اتفاقی که سردار مستبد مراغه پیش بینی کرده بود اتفاق افتاد. و رضا پالانی به شاهی رسید. اما پدر بزرگم که من خود دیدم در حکومت آزربایجان افسر بود اولین کسی که ملک خود را طبق قانون سال 1325 بین دهقانان تقسیم کرد او بود برای رفاه ملت دروزارت راه فرقه مسئولیت قبول کرد و در تبریز و شهرستانها شروع به ساختن خیابان کرد (اسم اولین جاده آسفالته خیابان بود و به نام محله ای است در تبریز که درایران به جاده آسفالته داخل شهر خیابان میگویند) بعد از یورش ارتش آریامهری با کمک انگلیس و امریکا تمامی آسفالتهای خیابانهای ساخته شده کنده شد. چون در این کشور آریایی و متمدن تا آن موقع هیچ جایی آسفالت نبود. و امر ملوکانه پان آریایی بر این بود که هیچ کس نباید دست اوردهای فرقه و حکومت آزربایجان را ببیند. پدر بزرگ من هم دستگیر شده و به توقیف اموال و اعدام محکوم میشود و برای نشان دادن قدرت شاهنشاهی آریامهری جهت انجام حکم به زندان کرمان فرستاده میشود اما اف ملوکانه شامل زندانیان کرمان هم میشود و پس از تحمل ده سال تبعید به آزربایجان برمیگردد.
اما پدرم بعد از انقلاب 1357 جهت آموزش ترکی آزربایجانی کلاسی باز میکند و موقعی که دستگیر میشود در کلاس 21 دانش آموز داشت که قاضی حکم به 21 سال زندان میدهد و چون تواب نمیشود بعد از 21 سال آزاد میشود نمی دانم شاید در دلت بگویی که عجب کارکارستانی کرده اند پان ترک عوضی را فرستاده اند آب خنک بخورد. اما اسمم کورش و داریوش و یا کمبوجیه نسیت (که حتی نمی توانی یک نام نه در اسناد و نه در مکاتبات قبل از 80 سال پیدا کنی و در شاهنامه هم نیست ) اسمم را پدر بزرگم آراز حان گذاشت اما ثبت احوال قبول نکرد.
وبا هزار زحمت و رشوه دهی آراز را قبول می کنند. آراز برای ملت ترک آزربایجان معنی اسطوره ای دارد. آراز نام رودی است که از میان سرزمین آزربایجان میگذرد و ده ها سرکرده و مبارز ترک در طول تاریخ به این نام نامیده شده اند آراز در درون خود هزاران آرزو و آرمان و غم و اندوه شمال و جنوب آزربایجان را در خود جا داده و شاهد خوشیها و غم های این ملت بوده و صدایش آرامش بخش مبارزین خسته از ظلم بیگانگان است و هر زمان نوید رهایی و آسایش میدهد. و..... آقای کرمی من خود تاریخ هستم و تاریخ را کسانی می آفرینند و کسانی تاریخ می نویسند و ملت آزربایجان تاریخ آفرینند.
حالا جواب بند هایی که شما در جواب نظر من ذکر کرده اید.
1-آقای صادق خلخالی جنایت کار بود و درآزربایجان هم باعث کشتار فراوان شد و بد تر از آن که در تبریز شخصی به نام آیت الله موسوی تبریزی را به عنوان حاکم شرع تعیین کرده بودند که دست امسال خلخالی را از پشت می بست و هزاران انسان بی گناه را اعدام انقلابی کرد.
این شخص همان کسی است که از رهبران جنبش سبز میباشد و شما ما ترکان آزربایجانی را محکوم به خیانت به آن حرکت میکنید
تخت جمشید شما را ویران نکرد اند اما ارک تبریز ما را ویران کردند. میبینی حافظه تاریخی من سر جایش هست. در ضمن شما امسال صادق خلخالی ها را برای ملت ترک مثال نیاورید چون آنها خادم نظام حاکم راسیست فارس هستند و برای این ملت موسوی و خلخالی مانقورد تشریف دارند.
2-آقای کرمی شما میتوانید حتی فحش و ناسزا بگوید و مرا به هر اسمی که دوست دارید نام ببری اما ملت ترک آزربایجان تاریخ ساز هستند ودر ادوار گذشته و حال هیج زمان به متحدان خود در ممالکه محروسه خیانت نکرده ا ند برای شما چند مثال می آورم در جنگ دوم بین روس و ممالکه محروسه قاجار لشکر آزربایحان به فرماند هی عباس میرزا با روسها به جنگ پرداخت و تا ابخازستان و چچنستان پیش رفت اما هیچ کمکی از دیگر ایالات و تهران و فتوا دهندگان به جنگ نیامد و به گواهی اسناد ( اسناد موجود در موزه ارتش) در صورت مطالعه برای کمک حتی یک نفر غیر آزربایجانی در این جنگ کشته نشد و کمک تسلیحات فرستاده شده از طرف حکومت در قزوین به بیل کلنگ تبدیل شد. تبدیل کنندگان کاتبان فارس بودند. برای تضعیف دولت ترک قاجار که باعث شکست این اردو شدند. خیانت کار کیست ملت آزربایجان؟
در جنگ جهانی دوم آن ارتش قدر قدرت آریا مهری که در دل ملل این کشور رعب و وحشت ایجاد میکرد. قبل از تسلیم شدن شاه هشان تسلیم شدند ولی 17 نفر از فرزندان این ملت خیانت کار به نظر شما در آن خلیج فارس(؟) جنگیدند و کشته شدند و تنها پادگان کشور که سه روز در مقابل شوروی مقاومت کرد پادگان مشکین بود که 2670 نفر کشته داد میدانی باز در داخل آن کشته ها غیر از آزربایجانی کسی نبود.
و جنگ هشت ساله با عراق دیگر مدرک نمیخواهد قبرستانهای آزربایجان پر از شهید هستند. این ملت به متحد خود خیانت نکرده است.
3-ملت ترک آزربایجان منتظر تا یید و رای دیگران از جمله آمریکا و یا اروپا و یا پان ایرانیستها نیست و راه خود را خود انتخاب می کند اما من به عنوان یک ترک آزربایجان از شما تشکر میکنم که به این منطق و درایت رسیده ایی که به استقلال آزربایجان به دیده احترام می نگرید.
4-من با نظریات اقای امیر بابک خسروی آشنا نیستم و مقاله ای از ایشان نخواند ه ام.
5- ملت آزربایجان با پیشینه ای که دارد این را به همگان صابت کرده است که دارای ثبات اندیشه و عمل می باشد وحرکتی که با انسجام شروع کرده به صورت تئوریک و عملی توانایی به پیروزی رساندن آن را دارد مثال: انقلاب مشروطه ، انقلاب بر علیه شاه اریا مهری و جنبش ملی آزربایجان برای حق تایین سرنوشت.
6-در این بند نیز من با شما موافق هستم این آمریکا و اروپاییان همانهایی هستند که بعلاوه شوروی استالینی باعث قتل عام ملت آزربایجان و شکست یک دولت ملی و دموکراتیک شدند. حالا نیز ملت آزربایجان با دلخواه آمریکا و دیگران پا در این راه نه نهاده است بلکه سرمایه داری آمریکا با در نظر گرفتن منافع خود در موزائیک بندی منطقه و قدرت ملت ترک آزربایجان اقدام به این کار می کند شما مثلا یک آن فکر نکرده اید که چرا آمریکا از حق تایین سرنوشت بلوچ یا کرد یا عرب و.... صحبت نمیکند و یک سره به سراغ ترکان آزربایجانی می آید بدون آن که این ملت حتی در کارنامه خود یک جنگ مسلحانه ندارد افکار پان آریایست ها به آن قد نمی دهد چون سر چشمه قدرت واقعی این کشور را آمریکاییها بهتر از پان ایرانیستها میدانند
7-منافع ملت آزربایجان را خود آزربایجانی حفظ و حراست خواهد کرد و با ساز آمریکا ، سرمایه داری و دیگران نمی رقصند و اگر منافع آزربایجان با منافع آمریکا هم پوشانی داشته باشد از آن استقبال خواهند کرد و اگر تعمیین منافع آزربایجانی با ملت فارس یا دیگر ملل نیز هم پوشانی کند باز با آنها نیز همکاری خواهد کرد. معنی این جمله یعنی برای من ترک ارجعیت منافع ملت ترک آزربایجان میباشد. راستی آقای کرمی شما نیز به بعد استقلال آزربایجان فکر کرده اید و منافع ملت فارس را در نظر گرفته اید؟
8-کسی حق و توانایی جلوگیری از خواسته ملت ترک آزربایجان را ندارد
9- منظور شما را از تجدید نظر در فرهنگ سیاسی را متوجه نشدم لطفا موضوع را باز کنید.
10-آقای ناصر کرمی آزربایجان جنوبی احتیاجی به نفت و پول برادران وخواهران خود در جمهوری آزربایجان شمالی ندارد اگر منابع اقتصادی جمهوری اسلامی ایران را مطالعه میکردی به این نتیجه می رسیدی که 34 درصد صادرات غیر نفتی این کشور از آزربایجان صادر می شود و تنها صادرات خشک بار شهرستان مراغه 5 میلیارد دلار است و جمعا پول در گردشی سه استان همجوار ( آزربایجان شرقی و غربی و اردبیل 125میلیار دلار است که یک راست در صندوق دولت قرار می گیرد. و این پول نفت و معادن این کشور نیست این درآمد کار و زحمت آزربایجان است شما با مقایسه مقدار درآمد ما لیاتی که با در صد در بین شهرهای کشور بیان میشود اگر نگاه بیندا زید شهر تبریز با پرداخت 16% از ما لیات کشوری و مقایسه آن با مالیات گرفته شده از شهر اصفهان 1.76% و بامقایسه مبلغ در آمد حاصله به نتیجه خواهید رسید که ما ترکان آزربایجانی سربار هیچ کس نیستیم برای مطالعه میتوانید مجله معاونت برنامه و بودجه را در 5 سال گذشته و سند چشم اندازایران 1420 را مطالعه نمایید در ضمن از این در آمد مالیاتی برای این استانها خرج نمیشود.
11- من دریایی به اسم مازندران نمیشناسم و احتیاجی به سرزمین دیگران و دریای دیگران نداریم چون ما دریای خزر که به ما نامش یاد آور دریای ترکان میباشد کافی است.
12- ترک آزربایجانی حافظ منافع آزربایجان است و هویت ما ترک آزربایجان هست و اگر کشوری به نام ایران ترک بودن و منافع مرا و ملتم را قبول نکند منافع خود را در آن جستجو نخواهم کرد. در ضمن ترکیه چون یک کشور با اکثریت ترک میباشد بنا به هویت ملی و ترک بودن حافظ منافع انسانی ترکیه هستم و خواهم بود و در صورت نیاز ترکیه به خدمات من با کمال میل در راه آن خواهم کوشید.
13- ما ملت ترک آزربایجان از هیج ظالم و ستمگری همایت نکرده ایم و نخواهیم کرد اما با هیچ ستمگر و قاتلی نیز به نام جنبش سبز راسیست فارس که رهبران آن از جمله موسوی و کروبی و موسوی تبریزی جنایت کار ، همراه نخواهیم شده زیرا همه اینها از ملایش تا دکتر و مهندسش دستشان به خون ملل این کشور آلوده است.
14- ترکان ازربایجان بنا به ایدولوژی آزادی خواهی خود حامی تمام آزادی خواهان در هر کشوری است و خواهان آسایش و رفاه برای آنها می باشد و ما آزربایجانیها از حرکت دموکراتیک ملت کرد در ترکیه و کشور ایران و کردستان عراق حمایت میکنیم اما مخالف خشونت و ترور و حرکتهای مسلحانه هستیم و به این باور هستیم که ملت کرد توانایی رسیدن به اهداف خود با حرکت مدنی و سیاسی را دارد چنانکه فعالین کرد نیز به آن واقف هستند و درگیری مسلحانه را باعث هدر رفتن نیروی انسانی خود و منافع ملیشان می دانند.
15- من هیچ افتخاری به زندانی به نام ایران ندارم و نخواهم داشت و شما در اینجا نیز از حد خود خارج شدی و آزربایجانی را با پیشینه اش همه میشناسند و خیانت در مرام آنها نیست. و عامل عقب ماندگی شما نه ترک و نه عرب میباشد بلکه این فکر و عمل شما راسیستهای فارس است که باعث عقب ماندگی شده و هنوز هم در 2500 سال پیش سیر میکنید.
16-من در قدم اول یک انسان هستم وبعد یک ترک هستم و بعد یک آزربایجانی هستم و در حال حاضر با کمال تاسف و نا خواسته شناسنامه ایی یه نام ایران دارم. چون سرزمین آبا اجدادیم را راسیستهای فارس اشکال کرده اند. و اگر شما خوشتان نمی آید میتوانید صحبت نکنید.
17- هیچ کس از بد بودن گذشتگان فارسها صحبت نکرده و از ملت فارس هم بد نگفته بلکه ما مخالف راسیست فارس و پان ایرانیست هستیم و منکر هنر هیج ملتی نیستیم من نمی دانم طرح معماری آرامگاه آتا ترک بر چه مبنایی است اجازه بدهید تحقیق کنم و پاسخ شما را خواهم داد. و تا حال نیز آرامگاه این مرد مهین پرست و انسان دوست و صلح طلب را زیارت نکرده ام و از شما تشکر میکنم که آتا ترک را به یاد من انداختی.