Skip to main content

تناقض بزرگی بین ایده ئولوژی

تناقض بزرگی بین ایده ئولوژی
Anonymous

تناقض بزرگی بین ایده ئولوژی(به قولی ادعا)ی ایشان با برنامه های ایشان وجود دارد! اصلی ترین هدفی که این سرهنگ شاهنشاهی برای آن سوگند یاد کرده است حفظ تمامیت ارضی ایران است و ایشان ادعا نموده که برای نجات ایران و حفظ آن از خطر تجزیه حرکتی مردمی را شروع نموده است!

تمامیت ارضی کشور مهم است(اما مقدس نیست که برای آن سوگند یاد شود) اما مگر حکومت فعلی ایران تمامیت ارضی ایران را تهدید نموده است؟ مگر مردمی که برای آزادی خود در سال 88 به خیابان ها آمدند هدفشان فقط و فقط این بود که جلوی تجزیه ایران را بگیرند؟! واقعا در این گفته های این سرهنگ کلی نکته نهفته است!
ببنید ! ایران اگر قرار است تجزیه شود به چه قسمتهایی تجزیه می شود؟ چه ملیت هایی از ایران جدا خواهند شد؟ آیا رژیم جمهوری اسلامی واقعا خود به فکر تجزیه است؟(که این آقایان حرکت مردمی بر علیه آن رژِیم بخواهند شروع کنند؟!)
اما در کنار این رژیم و آمریکا و غرب و... عنصری به نام ملیتهای ایرانی قرار دارند که به طور قطع یا از طریق ایجاد کشور فدرال ایران و یا استقلال به آزادی خواهند رسید و این همان کابوس وحشتناکی است که این آقایان سرهنگ شاهی را به ترس انداخته است و ترتیب حرکتهای مردمی را می دهند!