Skip to main content

جالب اینجاست که تنظیم کنندگان

جالب اینجاست که تنظیم کنندگان
Anonymous

جالب اینجاست که تنظیم کنندگان این بیانیه خود در دنیا آزاد غرب زندگی می کنند و از امکاناتی که دنیا متمدن برایشان فراهم کرده اند استفاده کرده و به راحتی در غرب عقاید خود را بیان می کنند و البته نمک می خورند و نمکدان می شکنند! در بین این عده حالا دیگر کمتر کسی به ضررو زیان های ادامه حیات خود این دولت منحسوس می پردازد و روشنفکران پارس بیشتر توجه خود را معطوف به اقدامات آمریکا و غرب و نیز مساله ملیتهای داخل ایران نموده اند!

بنده برای رهایی از این دیکتاتوری حمایت قدرت های خارجی از مردم را به هر طریقی مجاز می دانم، و نیز بنده قائل به احقاق حق تعیین سرنوشت برای ملیت های ایراین هستم و در این راه حدود 70% از ملیتهای ایرانی را با خود همراه می بینم و حتی در بین آن 30% نیز بسیارشان با موازین دموکراسی آشنایی دارند و مطمئنا از حقوق ملیتهای ایرانی حمایت خواهند کرد.
این کسانی که تا دیروز قربان صدقه غرب و آمریکا و اسرائیل میرفتند، چه شد که غرب را این گونه می کوبند! هیچ شکی نیست که صداهایی به گوششان خورده و آن صداهایی است که دارد از طرف ملیتهای ایرانی برای احقاق حقوق خود بلند می شود. تنظیم کنندگان بیانیه بالا آیا در مورد مشکلات اقتصادی و فقر و بیکاری و فساد و فحشا و.... هیچ راه حلی داده اند؟! آیا غیر از مساله تجزیه ایران ، موضوع مهم دیگری در ایران وجود ندارد؟ این افراد هیچ می دانند که پارازیت های ماهواره ای در حال عقیم سازی مردان ایرانی است؟!آیا با عدم تجزیه ایران همه مشکلات حل خواهد شد؟
خطاب به تنظیم کنندگان بالا نظر شخصی خودم را عرض کنم: بنده برخلاف شما نه مخالف امریکا هستم و نه غرب و نه اسرائیل.حتی اگر بر فرض همین حکومت فعلی هم بخواهد تمام حقوق من را در قالب یک حکومت فدرال به من اعطا کند بنده آن را به هر نوع حکومت و هر مدلی که شماها پیشنهاد خواهید داد مطلقا ترجیح می دهم . بنده در حکومت و آینده ای که شما برای من ترسیم می کنید جز سرکوب و تهدید چیزی نمی بینم و به شدت در مقابل آن خواهم ایستاد.