Skip to main content

وحشت و هذيان گويی رژيم آخوندی

وحشت و هذيان گويی رژيم آخوندی
Anonymous

وحشت و هذيان گويی رژيم آخوندی از لغو برچسب تروريسم عليه سازمان مجاهدين

اظهارات پی درپی سردمداران و مطبوعات رژيم آخوندی درباره لغو برچسب تروريسم عليه سازمان مجاهدين خلق ايران، به خوبی نشان می دهد فاشيسم دينی حاکم در 15سال گذشته تا چه اندازه به اين برچسب نامشروع متکی بوده و حالا وحشت زده است که تکيه گاه اصليش را برای جنايت عليه بشريت در اشرف و ليبرتی و در زندانهای ايران از دست داده است.
وزارت خارجه رژيم روز يکشنبه9مهر (30سپتامبر) اعلام کرد لغو برچسب تروريستی مغاير «تعهدات حقوقی و بين المللی آمريکا» و حاکی از «معيارهای دو گانه» و باعث «مسئوليت آن دولت در کليه اقدامات تروريستی گذشته و حال و آينده اين گروه خواهد شد» و افزود «جمهوری اسلامی ايران ضمن محکوميت شديد اين اقدام غيرمسئولانه دولت آمريکا، اعلام می دارد که دولت آمريکا با اين اقدام، رسماً و عملاً خود را همراه و حامی فعاليتهای تروريستی و جنايات اين گروهک برضد ايران و عراق و حتی اتباع آمريکايی قرارداده است».

همزمان سپاه پاسداران از طريق خبرگزاری فارس اعلام کرد: «حذف نام مجاهدين خلق نه تنها از نظر اخلاقی عمل شنيعی است؛ بلکه اشتباه استراتژيک و خطای سياسی مهلکی محسوب می شود».

هذيان گوييهای رژيم محتضر آخوندی صرفاً وحشت آن را از مجاهدين، که مدعی است هيچ پايگاه اجتماعی ندارد، برملا می کند. رژيمی که 120هزار زندانی سياسی را اعدام کرده، بالاترين رکورد اعدام در جهان امروز را دارد، خاورميانه و جهان اسلام را به جولانگاه صدور تروريسم و بنيادگرايی تبديل کرده و عراق و سوريه و لبنان و فلسطين را با دخالتهای خود به خاک و خون کشيده است و سردمداران آن بدون شک به خاطر جنايت جنگی، جنايت عليه بشريت و نسل کشی بايد محاکمه شوند.
پيش از اين پاسدار احمدی نژاد، رئيس جمهور رژيم در جريان سفرش به نيويورک گفت: «خارج کردن نام اين گروه از فهرست گروه های تروريستی در کنار اتهاماتی که دولتمردان آمريکايی عليه ايران مبنی بر حمايت از تروريسم مطرح می کنند سندی روشن بر رفتار دوگانه دولت آمريکاست. اعضای اين گروه بيش از 16هزار نفر از شهروندان ايرانی و تعدادی از مقامات به شدت محبوب جمهوری اسلامی را ترور کردند».

سردژخيم صادق لاريجانی، رئيس قضاييه آخوندها و مسئول اعدام و کشتار و شکنجه هزاران زندانی، گفت: قانون اساسی آمريکا «قانون بربريت است» و لغو برچسب تروريستی «نشاندهنده نگاه ابزاری به مبارزه با تروريسم است. ايران از جنايت مجاهدين صرفنظر نمی کند» وی گفت: «مجاهدين بايد به دولت ايران مسترد و مجازات شوند».
ولايتی، مشاور ارشد خامنه ای، گفت: «تصميم واشينگتن در رابطه با حذف مجاهدين از ليست تروريستی بيانگر شکست تمامی سياستهای آمريکا در قبال ايران است... اين تصميم سياست کشور در قبال واشينگتن را تغيير نمی دهد».
مهمان پرست، سخنگوی وزارت خارجه رژيم، گفت: لغو برچسب به منزله رفتار دوگانه و نقض تعهدات بين المللی آمريکا و تضعيف تلاشهای جهانی در مبارزه با تروريسم خواهد بود و «آمريکا بايد پاسخگوی خون هزاران شهروند ايرانی و عراقی» باشد. سخنگوی رژيم در سازمان ملل نيز گفت: «اين يک اقدام اشتباه ديگر از جانب دولت ايالات متحده آمريکا می باشد».

اين نامگذاری که از ابتدا صرفاً بنا بر درخواست رژيم ملايان صورت گرفته و راهبند تغيير در ايران بوده باعث تشجيع رژيم ملايان در تشديد سرکوب و صدور تروريسم و بنيادگرايی و شتاب بخشيدن به تلاش برای دستيابی به سلاح اتمی و مجوز قتل عام و اعمال فشارهای ضدانسانی به ساکنان اشرف بوده است.

دبيرخانه شورای ملی مقاومت ايران
9مهر۱۳۹۱ (30سپتامبر۲۰۱۲)