Skip to main content

مهدی سرانی؛

مهدی سرانی؛
Anonymous

مهدی سرانی؛
الحق که فرزند خلف اجداد فسیل افکارت هستی و روش تخریب وتحریف را استاندانه یاد گرفته ای! شما و نسل شما هموراه از درک حقایق و واقعیات جامعه عاجز مانده و بر توهمات ایده آلیستی خود پای فشردید. خود را عقل کل و توده را عوام و نفهم و صغیر تصور نمودید که نیاز مبرم به رهبری فکری تئوریک شما عالمان دارند! از لحن و تن نوشته ات چنین می نماید که در بر همان پاشنه می چرخد و من نیز در توصیف حال شما اشتباه ننموده ام. واقعا چنین هجو نامه هایی ارزش پاسخ گویی و وقت گذاشتن نداشت ولی به جهت اینکه نام پدرم چنگیز بخت آور را به میان آورده ای جوابت را از زبان خودش برایت می فرستم تا هم تو و هم کیشان آذربایجان ستیزت بشنوند و بدانند که او که بود! لطقا فیلم سخنرانی اش در سالگرد 21 آذر در تبریز را در لینک زیر گوش دهید تا کور شود هرکه نتوان دید!
http://www.youtube.com/watch?v=g1sv

البته این سخنرانی در دو بخش است و هر که مایل باشد بخش اول را نیز می تواند گوش دهد. در اصل همین افکار مستقلش بود که او را در بین همفکران و مردم عزیز و خار چشم جمهوری اسلامی و آذربایجان ستیزان نمود.
اما در مورد فالانژ بودن و رسیدگی به حساب و کتاب من!
شما یا نوشته مرا به دقت نخوانده اید یا دانسته و ندانسته انرا تحریف نموده اید! مقصود من از فالانژ تصدیق تعریف مورد نظر جناب غلام خان نبود و این واضح است! بدین معنی که این اوصاف اتهام و انگ زنی بیش نیستند! و در نوشته ام نیز تاکید نموده ام که چنین اتهامات و انگ هایی از طرف جمهوری اسلامی و اپوزوسیون فاشیستی-راسیستی فارس نیز به فعالان حرکت ملی آذربایجان زده می شود! مقصودم این است که ما از این برچسب ها و اتهامات نظیر فالانژ و فاشیست و ... نمی ترسیم؛ چون خواست هایمان حقوق انسانی و ملی مان است و مطابق منشور حقوق بشر و کنوانسیون های بین المللی. زنده یاد چنگیز بخت آور نیز همان سخنان را در بخش اول همین سخنرانی اش تکرار می نماید و می گوید ما را با اتهاماتی نظیر تجریه طلبی و وابستگی به این و آن ... نمی توانید عقب رانده و گوشه نشین نمایید! البته او مقصوش جمهوری آریایی-اسلامی ایران بود و شاید نمی دانست امثال مددی-یست ها و شما نیز در این اتهام زنی ها گوی سبقت را از مزدوران جمهوری اسلامی ربوده اید.
اما در مورد حرف شنوی و گوش دادن! این خصلت برازنده کسانیست که با رادیو مسکو از خواب بیدار شده و با همان رادیو به خواب می رفتند و بیخود نیست که مغز و فکرشان نیز تا حال آکبند و دست نخورده باقی مانده است. مرا به تورکیه پرستی و ... متهم نموده اید حال اینکه در ان نوشته من حتی یک کلمه نه از تورکیه و نه از آذربایجان شمالی به میان نیاورده ام! اما برای خالی نماندن عریضه و اینکه شما نیز راحت شوید می گویم؛ البته که من تورکیه و آذربایجان شمالی را به حکومت راسیزم فارس و تروریزم کورد و اشغالگری ارمنی ترجیح می دهم. هر دو کشور در حال پیشرفتند. تورکیه با سیستم حکومتی سکولار و لائیک امروز در حال الگو شدن در خاورمیانه است و چرا که الگویی برای ما نباشد؟ طبیعتا این بدان معنا نیست که عاری از مشکل و نارسائی هاست ولی هرچه هست بهتر از آن جمهوری نکبت اسلامی به اصطلاح ضد امپریالیست دست پخت امثال شماست!
در مورد خوردن پول اروپای ضد تورک نیز باید گفت که ما دو سه سالی ایست که آمده ایم و طبیعتا به اندازه شما و رفقایتان نمک گیر نشده ایم! از حساب و کتاب هم هیچ باک و ابایی ندارم؛ خواه تو باشی؛ خواه غازان خان خواه جمهوری اسلامی و ... . این گوی و این میدان.
بفرمایید ....