رفتن به محتوای اصلی

پاسخ به انتقادات در فضای دو قطبی ؛ چگونه جام جهانی را از حلقوم خامنه ای بیرون بکشیم ؟
28.11.2022 - 22:12

 

اصغر جیلو : به گمان من بايد بين جمهوري اسلامي و ايران حتما فرق گذاشت. جمهوري اسلامي مردم ايران را نمايندگي نميكند و رفتار آن در جهت خواست وتمايل اكثريت مردم نيست. تيمي كه جمهوري اسلامي ميخواهد آن تيمي نيست كه بخصوص در شرايط فعلي مردم آرزويش را دارند. به نظر من دفاع از اين ويا هر تيم ديگري بايد مشروط به همدلي آنها با مردم باشد. عكس اين بايد با بايكوت و طرد مواجه شود. جايي كه آنها سرود نخواندند را بايد تشويق ميشدند وجايي كه سرود جمهوري اسلامي را ميخوانند و در سمت تبليغات آن عمل ميكنند و در مقابل دستگيري و تهديد هم صنفان خود سكوت كرده و همدلي خود را با مردم داغديده ما نشان نميدهند بايد مورد اعتراض قرار گيرند،

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

انتشار از:

کیانوش توکلی
برگرفته از:
ایرانگلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

دیدگاه‌ها

نظرات رسیده

Masi Derakhshan

 

پوئن بسیار خوبی داشت این ویدیو و آنهم اینکه وقتی فضا دو قطبی میشه، خلاقیت میمیره. تفکری صورت نمیگیره بلکه جوسازی میشه برای این تفکر که یا با مایی یا با آنها. به نروژی بهش میگن to utelukkende kategorier که دقیقا نقطه مقابل هم هستند. یا سفید هستند یا سیاه، یا صفر یا صد.

تنها راهی که به نطر من میتونه ما را از این حالت صفر و صدی نجات بده اینه که طیف افکار مابین را هم در نطر داشته باشیم. اما سئوال اینجاست آیا میدانیم که این طیف چیست؟

قبلا هم راجع به زبان و واژگانی مانند غیرت و شرف، شیرزن و شیر حلال خورده و از این قبیل واژه ها نوشته‌ام. اینها تیغ دو لبه هستند که هم توسط "ما" و هم توسط "آنها" در این جو دو قطبی استفاده میشه.

به نطرم علاوه بر در نظر گرفتن دیدگاه دوقطبی ما و آنها میبایست به دیدگاه "شما"، "ایشان" "او"، "تو" هم توجه کنیم. و ای بسا آنهایی که قبل از ما بوده‌اند(تاریخ).

س., 29.11.2022 - 18:24 پیوند ثابت

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.