Skip to main content

جزييات جديد شبکه پولشويی رژيم

جزييات جديد شبکه پولشويی رژيم
Anonymous

جزييات جديد شبکه پولشويی رژيم آخوندی در ترکيه....استعفای سه وزير ترکيه در ارتباط با شبکه پولشويی رژيم آخوندی

جزييات جديد شبکه پولشويی رژيم آخوندی در ترکيه
جزييات جديدی از شبکه گسترده پولشويی و فساد مالی رژيم ايران در ترکيه فاش شد. به گزارش روزنامه تودی زمان رضا ضَراب که توسط پليس ترکيه دستگير شده و در نقل و انتقال ميلياردها دلار پول و طلا و دادن رشوه به مقامهای ترکيه دست داشته در بازجوييهای خود گفته رئيس او بابک زنجانی بوده است. بابک زنجانی از عوامل باند احمدی نژاد و سعيد مرتضوی است. زنجانی قرار بوده با پاسپورت جعلی به ترکيه سفر کند و با رضا ضراب ديدار کند اما با لو رفتن شبکه رژيم از اين سفر منصرف شده است.
به نوشته مطبوعات ترکيه ميلياردها دلار پولی که در شبکه پولشويی رژيم آخوندی در ترکيه مورد استفاده قرار می گرفته صرف خريد سلاح و تجهيزات مختلف برای کمک به نيروهای بشار اسد می شده و به منظور سرکوب رزمندگان سوريه روانه اين کشور می شده است. براساس ارزيابيهای اوليه پولی که توسط اين شبکه نقل و انتقال می شده بالغ بر 87ميليارد يورو بوده است.وزرای اقتصاد، کشور و محيط زيست دولت ترکيه از سمت خود استعفا دادند. اين استعفا بعد از افشای شبکه پولشويی و فساد مالی رژيم ايران در ترکيه و دادن رشوه به مقامهاي دولت اين کشور و بستگان آنها صورت می گيرد.
در اين شبکه فساد مالی که حدود 87ميليارد يورو به طور غيرقانونی جابجا شده است، رضا ضراب دلال رژيم ايران در ترکيه نقش تعيين کننده يي داشته است. وی براى بابک زنجانی کار می کرده است. نقش سفير رژيم آخوندی در آنکارا نيز در اين شبکه پولشويی برملا شده است.