Skip to main content

آقای کرمی... شما <قانون هر

آقای کرمی... شما <قانون هر
Anonymous

آقای کرمی... شما <قانون هر نوشتاری که بیش از 30 کامنت دشتته باشد به بخش "ویژه ایرانگلوبال" انتقال می یابد> را می دانید و باز هم مینویسید که: <امّا تُرک تباران مسائل پیش افتاده، گفتگوی خصوصی، و مقالات بدون پشتوانه و عوامفریب، و کامنت های بی اهمیّت را بصورت نوشتار و مقاله در می آورند و در بخش " دیدگاهها" و پس از آن در بخش "ویژهء سایت ایران گلوبال" میگذارند ...> (به نقل از کامنت قبلی شما). به این میگویند نوشتن با پشتوانه علمی و مستند و برخورد راسیونال!!! آقای کرمی... هر کسی که چند بار گذرش به این سایت افتاده باشد و کامنتها را خوانده باشد میداند که انتقال مطالب به بخشهای مختلف به عهده آقای توکلی است. آقای توکلی چندین بار این را نوشته اند. بنابراین می توان از نوشته شما نتیجه گرفت که آقای توکلی که <مقالات بدون پشتوانه و عوامفریب...> را <در بخش "دیدگاهها" و پس از آن در بخش " ویژهء سایت ایران

گلوبال"> میگذارند، <ترک تبار> و یا آلت دست <ترک تباران> هستند.

//// برخورد علمی و با پشتوانه و مستند و راسیونال شما این است که این جملات را مینویسید و بعد ادعا میکنید که: <لازم به وکالت حقوقی شما و شهادت و تأیید جناب توکلی نیست، بحث بر سر موضوعات دیگر هست.> چه استدلال با پشتوانه ای!!! باور بفرمایید که همه بحثها و استدلالهای شما اینگونه اند. اگر باور نمی کنید یک بار عینک خودبزرگ بینی و تبختر و تکبر را از جشمتان دربیاورید و مقالات و کامنتهای خودتان را بخوانید.

***** به من نسبت داده اید که: <نظر شما این هست که هر کس در مورد نازیسیم در اروپا بنویسد، ضد مردمان آلمانی هست>. لطف بفرمایید و یک جا این نظر مرا به من و دیگران نشان دهید تا پشتوانه مستدل و منطقی و راسیونال شما نمایان شود. شما چنین چیزی پیدا نخواهید کرد چون چنین چیزی وجود خارجی ندارد و من ابدا چنین نظری نداشته و ندارم. از نظر من هرکسی این حق را دارد که نه تنها در مورد فاشیسم بنویسد بلکه حتی این حق را دارد که از فاشسیم دفاع نظری بکند. اگر شما قادر نبوده اید که نظر مرا درک کنید، اشکال را در خود بجویید. آنچه که شما مینویسد نه درباره <ترک تباران> بلکه توهین و افترا به آنها و جنایتکار و بی فرهنگ و... قلمداد کردن آنهاست.
**** شما مرتب در مقالات و کامنتهای خود مینویسید و اصرار میکنید که <خامنه ای ترک تبار> از منافع <ترک تباران و آذربایجانیها> دفاع میکند و در راه برآورده کردن منافع <ترک تباران> کار و تلاش میکند. آقای کرمی... برای درک و فهم اینکه خامنه ای در راه پر کردن جیب خود از طریق محکم کردن ستونهای حکومت اسلامی ولایت فقیهی تلاش میکند، سواد بالایی لازم نیست. کافیست کمی به واقعیات، بدون عینک <ضد ترک تباری>، و با دیدی راسیونال نگاه کنید. باور بفرمایید که هر بیسوادی و حتی هر بقالی که سری در سیاست ندارد و هر شاگرد مدرسه ابتدایی نیز قادر به درک و فهم این واقعیت است. واقعیتی که شما، شاید نه اینکه نتوانید، بلکه مسلما نمیخواهید بفهمید و درک کنید.
**** نوشته اید که: <در عصر امروز نمی شود فرهنگ چماق، شمشیر، پاک سازی چند میلیون انسان، تسخیر سرزمین دیگران، دربدری میلیونها انسان، اغتشاش در منطقه، نوکری غرب را کردن، و تکیه بر ایدئولوژی اسلام پسا مدرن را دمکراسی بخورد مردم داد.> من هم کاملا با شما موافقم و اضافه میکنم که در عصر امروز نمی توان میلیونها انسان را از سرتاسر ایران در استان اردبیل جمع کرد (مراجعه کنید به مقالات خودتان) و یا آنها را از ایران بیرون ریخت (باز هم مراجعه کنید به مقالات بغایت فاشیستی و نژادپرستانه خودتان) و اینها را بعنوان نظرات با پشتوانه علمی و مستدل و راسیونال به خورد مردم داد.
**** آقای کرمی... من در کامنتی برای یکی از مقالات شما که با استفاده از اطلاعات ویکیپدیایی نوشته بودید این واقعیت را متذکر شدم و هر گاه هم در مورد مقالات شما کامنتی نوشته ام با استناد به نوشته خود شما بوده و هیچ مطلبی را که در مقالات و یا کامنتهای شما نباشد به شما نسبت نداده ام ولی شما با گستاخی تمام، آنها را <درشتخویی و درشتگویی و پراکنده گویی> مینامید و آنگاه مرا در یک اتاق پالتاکی به بحث دعوت میکنید. شما لطف کنید و همینجا و بصورت کتبی که امکان <تفکر> دارید، به مسائل مطروحه از سوی خوانندگان جواب درست و حسابی و مستند و مستدل و بدون تکبر و تبختر و خودبزرگ بینی بدهید، بحث پالتاکی پیشکش.