Skip to main content

به...آقای.... Yenilik

به...آقای.... Yenilik
ناصر کرمی

به...آقای.... Yenilik.... بطور اتفاقی نام خودم را در کامنتی که در پانویس مقالهءِ آقای... غلام شامقازان گذاشته بودید دیدم. مقاله را خواندم. سئوالاتی که ایشان در این نوشتار به آقای شاملی مطرح کرده است منطقی و آینده نگری است و حقیقت هست. بنا بر این تمامی نوشته های من هم حاوی منطق و حقیقت های مستند و آینده نگری است.● با هر اختلاف دیدگاه نوشته های مانند آقای شامقازان است که ما را به تفکر و تعهد وامیدارد، نوشته های شما که رؤیا و خواب است و از نوشته های آقای شاملی هم بی سوادی و نداشتن شناخت به موضوعات می بارد که به آنها توجهی نخواهد شد

.● برای نمونه من سه سال پیش در سال 2010 میلادی نوشتاری با نام: "روابط ولایت فقیه تهران با کشور ترکیه" در چهار بخش انتشار دادم که مورد خشم شما و سایر تُرک تباران شما شد، آیا امروز مطالب آن نوشتار و روابط خیانت بار بین ترکیه و علی خامنه ای و تُرک تباران در جهان به اثبات نرسیده است ؟. در زیر لینکهای آن نوشتار را می اورم> مطمئن باشید مطالبی که امروز می نویسیم در چند آینده درستی آن هم بر همگان روشن خواهد شد.
http://www.iranglobal.dk/I-G.php?mid=2-55321 روابط ولایت فقیه تهران با کشور ترکیه (بخش یکم) http://www.iranglobal.dk/I-G.php?mid=2-5555 روابط ولایت فقیه تهران با کشور ترکیه (بخش دوّم) http://www.iranglobal.dk/I-G.php?mid=2-55916 روابط ولایت فقیه تهران با کشور ترکیه (بخش سوّم و چهارم)● اکنون به شما می گویم تا چند سال آینده کشوری بنام و بشکل ترکیه امروز را دیگر مشاهده نخواهید کرد و ترکیه تجزیه و فرو خواهد پاشید.