Skip to main content

آقای کرمی... ممنون از اینکه

آقای کرمی... ممنون از اینکه
Anonymous

آقای کرمی... ممنون از اینکه به من جواب داده اید ولی ایکاش به جای این جواب عصبی، کمی در مقاله خودتان دقت میکردید و کمی در آن مورد و همچنین درباره خودتان به تفکر می نشستید.
من نوشته ام: <در مورد روابط ایران و ترکیه اشکال در این است که این شخص از مسائل روابط بین المللی سررشته ای ندارد (من هم در این رشته مانند او بیسوادم) ولی میخواهد تمام روابط بین المللی را از دریچه تعصبات کور خود ببیند و درک کند.> و شما هم در مقابل نوشته اید که: < اینکه شما خود اعتراف کرده اید که بیسواد هستید، و از روابط بین الملل و از پروسهء شکل گیری" پان ترکیسم و پان عربیسم" و اطلاع و شناختی ندارید...>
جالب است، نه؟ من در باره روابط بین المللی صحبت کرده ام و شما آن را <پروسهء شکل گیری" پان ترکیسم و پان عربیسم"> فهمیده اید!!
****** در ادامه و جایی دیگر نوشته اید: <از نوشته های شما چنین بر می آید که تُرک تبار نیستید...>

از این دو نقل قول از شما مشخص می شود که اگر در مورد مسائل بین المللی سوادی ندارید، ولی در علم رمالی و طالع بینی استادید و حتما با عالم غیب هم روابطی دارید.
جناب کرمی.. جوهر اصلی نوشته من این است که تفکرات شما نژادپرستانه و فاشیستی است. شما برای قضاوت در مورد هر چیزی و هر شخصی تنها معیارتان <نژاد> و <تبار> است. احتمالا تحقیقات شما در مورد تبار من با توسل به علوم طبیعی به نتیجه ای نرسیده و به همین جهت به علم رمالی متوصل شده اید. برای شما مهم نیست که من چه نوشته ام. در درجه اول آنچه که برای شما اهمیت دارد، این است که <نژاد و تبار> من چیست؟ و چون به این نتیجه رسیده اید که من <ترک تبار> نیستم، تعجب می کنید که <چرا رگِ غیرتِ گردن> من <اینهمه باد میکند>.
علت این امر برای شما قابل فهم نیست ولی من یک بار بطور کاملا ساده برای شما توضیح میدهم: من هر زمان که با افکار نژادپرستانه و نژادستیزانه و فاشیستی برخورد میکنم، بدون اختیار رگهای گردنم باد میکنند و آرزو می کنم شرایطی بوجود آید که دیگر کسی این افکار را نداشته باشد. رگهای گردنم باد میکنند زیرا نمیتوانم درک کنم که چرا حتا نژادپرستان و فاشیستها هم از اینهمه فجایع انسانی درس نمیگیرند. آیا مغزشان اینقدر رشدنایافته است؟
آقای کرمی... همانطور که می بینید برخلاف شما، برای من خیلی راحت است که به بیسوادی خودم در زمینه هایی که سواد ندارم، اعتراف کنم. شما آن را شجاعت من می دانید. بسیار متشکرم. ولی این تعریف کجا و سوءاستفاده تان از این اعتراف کجا؟ کاش شما هم قدری شهامت داشتید و اگر هم به بیسوادی خودتان در هیچ زمینه ای اعتراف نمی کنید، لااقل از این اعتراف من سوءاستفاده نمیکردید. خوب شاید این هم یکی از عواقب بیسوادیست!
******
آقای کرمی... نوشته اید که: <صفات نژاد پرستی و فاشیسم و نازیسیم را که به من نسبت داده اید، از همان نوع اتهام وارد کردن "ملحد و محارب" نظام جمهوری اسلامی بر مخالفان عقیدتی و سیاسی خود هست> و خودتان خوب میدانید که اینطور نیست. نوشته های بی شمار شما نشان میدهند که شما به افکار نژادپرستانه و فاشیستی خودتان کاملا واقفید و خوب میدانید که هیچ کدام از اینها اتهاماتی از جنس ملحد و محارب جمهوری اسلامی نیستند بلکه واقعیاتی هستند مثل روز روشن و آشکار. مگر کسی که میخواهد تمامی <ترک تباران> ایران را از این سرزمین بیرون بریزد و به زادگاه اجدادشان روانه کند، و یا همه آنها را در استان اردبیل جمع کند و خدا می داند که با آنها چه بکند، چیزی جز راسیسم و فاشیزم است؟
******
شما باز هم با تکبر تمام نوشته اید که: <من یکبار دیگر به شما میگویم که هر کلمه و مطلبی را که در این نوشتار ها بکار میگیرم چندین بار آنها را از نظر تاریخی مستند و زنده و از جهات دیگر زیر و رو میکنم...>. خوب این ادعایی است که هر بیسوادی می تواند بکند و می کند. مهم این است که آیا واقعا آنچیزی که ادعا می کنید، <از نظر تاریخی مستند و ...> هستند یا نه.
******
جناب کرمی... شما باز با گستاخی و بی ادبی تمام نوشته اید: <آیا حاضر به مناظره هستید، ار نیستید لطفأ ساکت و پا را فراتر از این نگذارید>. اولا مناظره با یک انسان سفسطه گر بیفایده است و هیچ انسان عاقلی آن را قبول نمیکند. مرغ شما همیشه یک پا دارد. پس مناظره برای چه؟ ثانیا شما خود را در چه درجه ای می بینید که به من امر میکیند که ساکت باشم؟ ثالثا شما اگر قادر به پاسخگویی باشید، همینجا و در همین سایت میتوانید استدلال و ثابت کنید که تفکرات شما راسیستی و فاشیستی نیستند. شما بیایید و تفاوت بین عقاید خودتان با عقاید فاشیستهای آلمان را نشان ما بدهید. مسلما قادر به این کار نخواهید بود چون تفاوتی با هم ندارند و اگر هم تفاوتی دارند تنها و تنها به اسامی یهود و ترک خلاصه میشوند.
******
شما باز به رمالی