Skip to main content

ادامه ... شما باز به رمالی

ادامه ... شما باز به رمالی
Anonymous

ادامه ... شما باز به رمالی دست زده اید و نوشته اید که: <فاشیسم و نازیسیم هم خود محصول یک روند زنجیروار در اروپاست که درکِ آن برای شما مشکل هست> و <امّا همین فاشیسم و نازیسیم از ساختار ایدئولوژی اسلامگرایی گرفته شده است و اوّلین بار در کشور گشایی اسلام بکار گرفته شد.>. به جای این گستاخی های بیموردی که در حق من میکنید، بیایید و این مساله را بررسی کنید، و نشان دهید که فاشیسم و نازیسم از ساختار ایدئولوژی اسلامگرایی گرفته شده است ولی یادتان نرود که حتما به کلیسا هم سری بزنید و عملکرد آن را هم در قرون وسطا و در جنگهای صلیبی و... مورد تفحص قرار دهید چون بدون آن به نتیجه ای نخواهید رسید و دست آخر نشان دهید که شما راسیست نیستید.
ادعا میکنید که: <پاکسازی قومی نازیسم در قرن 20 از همین مردم تُرک عثمانی سرمشق گرفت>. این را از کجا میگویید؟ در کدام سند نازیسم همچون چیزی وجود دارد؟ در طول تاریخ،

در طول تاریخ، علاوه بر نسل کشی ارامنه در ترکیه، نسل کشی های دیگری هم وجود داشته اند. شما این کشف را بر اساس کدام مستندات کرده اید؟
******
شما باز هم این ادعای بی اساس و کودکانه را مطرح کرده اید که: <... زبان تُرکی زبان خطی و نوشتاری نبوده و نیست>. اینکه زبان ترکی به خط مخصوص خودش که در همان جامعه ترکی بوجود آمده باشد نوشته نمیشود نشانه این است که زبان ترکی زبان نوشتاری نیست؟ در اینصورت بیش از نیمی از زبانهای دیگر حهان و از جمله زبان فارسی زبان نوشتاری نخواهد بود. مگر زبان فارسی خط مخصوص به خودش را دارد؟ این خطی که امروز زبان فارسی از آن استفاده می کند که عاریتی است. مگر زبان انگلیسی، اسپانیایی، فرانسه، آلمانی و.... خطی دارند که در جوامع خودشان پدید آمده است؟ مگر همه این خطها عاریتی نیستند؟ حالا چرا باید از این میان تنها زبان ترکی که از خط لاتین در ترکیه و جمهوری آذربایجان جاهای دیگر و از خط عربی در آذربایجان ایران استفاده میکند، زبانی شد که نوشتاری نیست؟ آیا این نتیجه گیری از تفکرات نژادپرستانه شما نشأت نمیگیرد؟
******
شما با رندی تمام برای من تعیین تکلیف کرده اید که: <شما و همفکرتان اگر خیلی زرنگ هستید بجای برخورد شخصی با من، پاسخ سئوالهای که از آقای " آ. ائلیار" کرده ام و یا سئوالاتی که آقای غلام شامقاززان از یونس شاملی کرده است، پاسخ دهید> اولا من شما را شخصا نمی شناسم و تنها از طریق نوشته هایتان با شما آشنا هستم و با شخص شما هیچ دشمنی ندارم ولی مخالف صد در صد افکار راسیستی و فاشیستی شما هستم. ثانیا من سوالاتی را که شما از آقای آ. ائلیار کرده اید نخوانده ام و حتما می خوانم ولی به آنها جواب نمی دهم. اگر آقای آ. ائلیار خودشان مناسب تشخیص دهند به سوالات شما جواب میدهند. همچنین سوالات آقای شامقازان هم مربوط به آقای شاملی است و به من ربطی ندارند. من نه همفکر آقای شاملی هستم و نه وکیل ایشان.
******
در پایان به من هشدار داده اید که: <به شما هشدار میدهم احترام قلم را نگهدارید و از توهین به دیگران و نسبت دادن پیشوند و پسوندهای نادرست خودداری کیند.> جناب کرمی... من تا به حال در هیچ جایی به کسی توهین نکرده ام. من تفکرات شما را نژادپرستانه و فاشیستی نامیده ام و در هر دادگاهی با استناد به مقالات شما میتوانم آن را اثبات کنم. اینها نسبت دادن پیشوند و پسوندهای نادرست نیستند. لطفا این هشدار را به خودتان بدهید که در هر مقاله ای به بخشی از مردمان ایران که بقول شما <ترک تبار> هستند توهین می کنید و میخواهید آنها را از ایران پاکسازی کنید.