Skip to main content

با تشکر از شما که بعنوان یکی

با تشکر از شما که بعنوان یکی
Anonymous

با تشکر از شما که بعنوان یکی از طرفداران آقای نوری زاد پاسخ ارایه نمودید. مطمننا نوری زاد امروز با نوری زاد 5 سال قبل متفاوت است و همین تفاوت است که علاقه مردم و از جمله شما و حتی خود من به ایشان را سبب شده است. اما آیا صرف توبه و اینکه به قول فرمایش شما انجام آنچه که من توان انجام یک هزارم آنرا ندارم می تواند گذشته ایشان و سایرین را تطهیر کند. من معتقد به خشونت نیستم و اصلا اعتقادی به اعدام سران و رهبران جمهوری اسلامی ندارم چون باید یک روز این فرهنگ انتقام گیری را کنار بگذاریم و مثل انسان مترقی و متمدن رفتار کنیم اما اگر امروز خامنه ای هم توبه کند شما که هیچ آسیبی از عملکرد ایشان ندیده اید او را خواهید بخشید اما خانواده قربانیان و کسانی که در اثر رفتار ایشان آسیب های غیر قابل برگشت دیده اند حق ندارند در مورد گذشته ایشان سوال کنند.

دوست عزیز نتیجه گیری های احساسی و تحت تاثیر امواج احساساتی که افراد با غرایض مشخص آنرا بوجود می آورند قرار نباید گرفت.
فردی سالها در برقراری دیکتاتوری کوشیده و برای اقتدار دیکتاتور نوشته ها نوشته که دیگران با خواندن آن سایرین را به بند کشیده و کشته و کارهای دیگر کرده اند امروز توبه می کنه بدون اینکه بگوید چه اتفاق مهمی در زندگی او افتاده که منقلب شده است. آیا خامنه ای عوض شده؟ نه خامنه ای همان خامنه زمان اصلاحات است.
چطور است که او آزادانه در سراسر ایران می گردد و خامنه ای را به چالش می کشد اما کسی معترض او نیست؟ دلیلش این است که ایشان هنوز به مراکز قدرت متصل است. اگر سخنرانی ها و نوشته های او را بخوانید نه موسوی نه کروبی و نه خاتمی حتی یک 1000 گفته های او را بر زبان نیاورده اند اما آنها در حصر و انزوا هستند و نوری زاد آزادانه هر کاری که می خواهد انجام می دهد.
من کارهای نوری زاد را دوست دارد نه خودش و فکرش را زیرا کسی که یک شبه تمام افکار چند ساله خود را کنار می گذارد قابل اطمینان نیست